Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Salut la commu, je suis tombé sur un bug qui commence à légèrement devenir préoccupant : Version de Prestashop 8.0.4 Apache 2 Php8.2-fpm J'ai une interface Symfony 5 qui ajoute 3 produits sur mon site par jour par tâche CRON. L'ajout se passe bien, il n'y a aucun problème vis à vis de ça. Néanmoins après quelques jours, les produits disparaissent tout bonnement du site, comme si j'avais cliqué sur "supprimer", il n'y a plus aucune trace des produits. Par exemple, c'est arrivé aujourd'hui entre 14h et 18h sans une seule trace, j'ai regénéré mon cache vers 14h, et vers 18h les produits n'était pas présent (la vingtaine de produit ajoutés par l'api depuis 4/5 jours). Voici les produits présents grâce au cache : Et lorsque je clique dessus : Par exemple un produit ajouté après cette disparition, tout est nickel et bien en place : C'est la deuxième fois que j'ai tous mes produits ajoutés par l'api qui disparaissent ces 15 derniers jours (je viens de mettre en place le système). Je n'ai aucun message dans le log, les produits s'ajoutent parfaitement. Quelqu'un à des pistes car là je sèche complètement sur le pourquoi du comment. Merci
  3. J'ai eu le même problème. Solution : il faut réinstaller Warehouse : 1 - Changer de thème enfant 2 - Effacer ou renommer le module Warehouse via Filezilla 3- Réinstaller Warehouse dans Apparences/Thème et logo 4 - Remettre le thème Wharehouse enfant en place 5 - Vérifier tous les modules du site Après ces étapes le problème s'est résolu.
  4. Today
  5. Change your hoster, there are many decent hosting in that market, why siteground? Mate of mine had hosting there, they did not give out ftp details.
  6. If hosting also forcing you to change PHP. Better find another one either consider upgrading.
  7. Hello community, We have launched a new version of our module One Page Checkout PS PrestaShop 8 & 1.7 v4.2.3 (05/10/2024) - Errors fixed: - The display issue for the "Paypal" module for visitors has been definitively resolved. Checkout 5.0 - Errors fixed: - Fixed the issue where the social login popup wouldn't close and refresh the page with the customer logged in. - Removed the option to set "stripe_official" as the default payment method due to compatibility issues. - Fixed the issue where the "stsitebuilder" module's custom header and footer weren't loading on the checkout page. - Addressed issues identified with "Paypal Express Checkout". - Resolved the "Invalid Captcha" issue when login failed. Best regards.
  8. Hi, There are alternatives to reCaptcha that are fully functional and effective on the subject covered here. The advantage is that you don't have to depend on Google and use your visitors' data.
  9. Hi, PrestaShop 1.6.1.24 is not compatible with this version of PHP :
  10. Hello, Thanks for showing interest in our module. Yes you can choose the theme for specific occasions, we have multiple themes available for different occasions, like Christmas, Halloween, New Year, Valentine's Day and many more.
  11. Hello, Our module supports the majority of the payment and shipping methods. Please check the demo of the module and once you install the module on your payment and shipping methods on your website will show in our module and in case of any issues, please feel free to reach out to our support team.
  12. Maybe your theme does not have the required hook, try this instruction: https://greenmousestudio.com/en/cat-desc
  13. Estas en lo correcto. Ya pude encontrar los registros, solo no tenía ordenada la tabla. Muchas gracias a todos por la ayuda.
  14. Al crear la nueva tienda hay que configurar si la nueva tienda a compartir el stock con otras tiendas del mismo grupo, tabla shop_group, columna share_stock. En ese caso en stock_available los registros de productos y combinaciones se registraran de manera única con id_shop 0. Si no se requiere que se comparte el stock con otras tiendas del mismo grupo, será necesario modificar la configuración y desde base de datos en stock_available modificar/añadir el id_shop, por el correspondiente a cada tienda,
  15. como puedo contactar con vosotros, para ver si podéis ayudarme, Saludos, Paki
  16. Hi! If you encounter any issues with the module I invite you to write our support team detailing your request. https://addons.prestashop.com/en/contact-us?id_product=1748 Please note that initially this post was concerning version 5.6.7. of the module which now is considered outdated. Sometimes, all that is needed is a simple upgrade. Otherwise, please, contact us and we will be glad to help you. Regards, Daria 202-ecommerce
  17. Hola Pepe Fernandez, Te escribo para agradecerte por esta solución, has salvado a mi compañía de TRANSPORTISTAS, gracias a ti podremos filmar la nueva pelicula "Transporter 7" con Jason Statham, ya que está barrera de traducción hacia que no pudiésemos transportar como toca. Te hemos dedicado una canción, por favor, lee la letra de la canción que te hemos dedicado: Una vez, gracias por esta solución, nos has salvado la vida.
  18. i tried again, and i culd not connect php version is 7.4.33
  19. 3.0.3 - 05/10/2024 Fixed a bug limiting the processing of certain scenarios Separation of scenarios to avoid data consistency bottlenecks DataTables library updated to version 2.0.7
  20. 3.0.3 - 10/05/2024 Correction d'un bug limitant le traitement de certains scénarios Séparation des scénarios pour éviter les goulets d'étranglement liés à la cohérence des données Mise à jour de la bibliothèque DataTables vers la version 2.0.7
  21. Verify database login details in file. 1.6.1.24 should work on MySql 8.
  22. En esa tabla no se encuentran los stocks asignados para cada combinación en cada tienda. He notado que al cambiar el stock de forma manual desde el Back office de una combinación en una tienda se actualiza el campo "quantity" de la tabla "ps_product_attribute". Pisando el dato anterior. Pero al usar las multitiendas en el front los datos asignados están correctos y no se sustituyen. En algún lugar tiene que estar quedando un registro pero no lo encuentro
  23. la sauvegarde ftp est trop récente. aucune réponse de relais colis le site est toujours hs. voici le code de l'erreur symphony si quelqu'un a une piste svp 🤔 An exception has been thrown during the rendering of a template (_Unable to generate a URL for the named route _admin_relaiscolis_config_index_ as such route does not exist._). (500 Internal Server Error).pdf
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...