Jump to content

[solved]Opgradering af prestashop


mostlyharmless

Recommended Posts

Hejsa.

Da jeg fik en fejl ved opgradering af prestashop på vores live shop tænkte jeg at jeg ville smide den på en Xampp server og gøre det der.

Meeeeen som alt andet virker det mere simpelt end det er.

 

har ændret database i settings osv samt ændret url i databasen men.

 

1. backend har ingen styling.

2. forsiden henviser til live sitet.

Kunne godt bruge en smulle hjælp hvis nogen ved hvad dette kan skyldes (ja fejlen ligger her det ved jeg, men hvad det lige er er jeg ikke sikker på)

 

version 1.6.0.14 af prestashop.

Alt hjælp er værdsat.

Mvh Bo

Edited by mostlyharmless (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Den er jeg også stødt på. Jeg er ret sikker på, at det er fordi stylesheet ikke loades korrekt i Back Office, (og man kan ikke rette under SEO & URLs og få den til at gemme via den "primitive side" man ser uden css-styles). Jeg har oplevet det både på min WAMP-server, men også "live" efter opgradering af shops.

 

Jeg har løst det ved at logge på databasen og rette URL til shoppen i tabellen (ps) shop_url hvorefter en hard refresh af browseren har rettet alt på plads.

 

Det er da et forsøg værd:-)

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Fik det til at virke, men får konstante http 500 fejl, så lige nu arbejder jeg på en anden vinkel på det.

Vil installere databasen lokalt, køre de relevante sql filer for at opdatere dwen til den nyeste, lave en clean install af den nyeste og så smide databasen ovenpå. med billeder osv også self.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...