Jump to content

Facturen automatisch opslaan / printen


Stefand

Recommended Posts

Beste mede-Prestashop gebruikers,

 

Ik heb een webshop, met "veel" bestellingen per dag.

Ik wil dat de facturen automatisch uit mijn printer komen.

Nu heeft Prestashop een mooie factuur functie, dus de factuur die geprint word is er al.

 

Iemand een oplossing / module / idee hierover?

 

Het automatiseren valt vies tegen, aangezien ik geen oplossingen 123 kan vinden.

 

Hoor het graag,

 

Stefan

Edited by Stefand (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Beste mede-Prestashop gebruikers,

 

Ik heb een webshop, met "veel" bestellingen per dag.

Ik wil dat de facturen automatisch uit mijn printer komen.

Nu heeft Prestashop een mooie factuur functie, dus de factuur die geprint word is er al.

 

Iemand een oplossing / module / idee hierover?

 

Het automatiseren valt vies tegen, aangezien ik geen oplossingen 123 kan vinden.

 

Hoor het graag,

 

Stefan

Dat zal dus niet gaan tenzij je een desktop app hebt/bouwt/kunt vinden die gebruik maakt van de webservice van PS. Een webpagina/browser kan nl. niet automatisch printen zonder interactie van de gebruiker
Link to comment
Share on other sites

Hoi Stefand,

Er is een via-via oplossing (heb het niet gecheckt of het werkt, en wellicht moet er wat aan gesleuteld worden, daar het voor PS 1.4 gmaakt is) die hier beschreven staat:

http://www.logicalit.com/blog/how-to-automatically-print-new-orders-in-prestashop

 

Misschien werkt dit? Probeer het eens en laat even een berichtje achter of en hoe het werkt.

 

Mijn €0.02,

pascal

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor je antwoord Scorpionsworld.

 

Pascal,

 

De mail de factuur methode en print die uit werkt wel, maar is niet stabiel.

Ik heb het gebruikt onder 1.4, maak hem binnenkort geschikt voor 1.5 maar ben er bang voor of het voor 100% goed gaat werken.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Waarom denk je automatisch afdrukken nodig? Voor expeditie doeleinden? Facturen zijn gewoon fiscale documenten en het is meestal voldoende om ze af te drukken in bulk.

 

Why do you need automatic printing? For expedition purposes? Invoices are just tax documents and it is usually enough to print them in bulk.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...