Jump to content

ztluštělé Ě, Ů apod i přes počeštění


Recommended Posts

Dobrý den,
v prestashopu jsem docela začátečník. Měla jsem na starosti doplňkovou práci, co odmítal dělat programátor. Bohužel ten nám již přestal dělat eshop a v prestashopu a rozhraní zbylo pár věcí, co je potřeba dodělat a dostala jsem to za úkol já.

V celém eshopu v klasických českých písmenech Ř, Č, Š, Ď, Ů apod dochází k tzv ztluštění písmen oproti ostatním. Bohužel s ohledem na neznalost fungování prestashopu jaksi nevím, kde tuto chybu opravit, a hlavně jak.

Jsem poměrně schopná, nějaké měsíce již prestashopu funguji - většinou samovýukou. Ale na tuhletu banalitu jsem krátká.

Kdyby tu byl někdo, kdo poradí, byla bych moc vděčná.

Link to comment
Share on other sites

Obvykle to způsobuje přímo písmo které ta šablona používá, ten font je buď nevhodně vložený (typicky z gfontu) a buď nemá nastavený rozsah pro znaky s diakritikou (to je ten lepší případ) a nebo to ten použitý font nemá a budete ho muset vyměnit za jiný nebo zcela odstranit a nechat písmo na prohlížečích uživatelů... Tak hodně zdaru.

Link to comment
Share on other sites

Mockrát děkuji za bleskovou odpověď.
Co jsem dneska projížděla prestashop, tak se mi podařilo dohledat...

Leo Theme Control Panel v části font setting - ve všech 3 možných případech Verdana font. Jenže při Arialu tuto chybu vidím stále.

Link to comment
Share on other sites

Pomohla by adresa shopu.

 

Každopádně je to problém s fonty a tloušťkami písem, které obsahují. Font nemusí obsahovat požadovaný znak (nahradí se jiným fontem), anebo nemusí obsahovat požadovanou tloušťku písma (asi se nahradí nejbližší dostupnou).

Link to comment
Share on other sites

Mockrát děkuji,
zatím je web dočasně na této adrese. http://dev.thundercloud.cz/sixtio/ps1611-sparitual/