Jump to content

Et Udtræk/ Feed Til Pricerunner


KimTheMan

Recommended Posts

Troede bare når du skrev "Der er nok groet så meget mos på det, at det ikke virker med PrestaShop 1.6" At det så ville virke med 1.5. siden du ikke skrev at det ikke virkede med 1.5 og opefter.

Men har ladet mig fortælle at når jeg har google merchant center modul. Så burde jeg kunne bruge dette.

Kim

Link to comment
Share on other sites

Google Merchant feed kan også bruges til f.eks. Pricerunner. Så det er korrekt. Men det er et noget dyrere modul (og derfor foreslog jeg det ikke, da det kan en hel masse andet end man har behov for til Pricerunner alene - og stadigvæk har nogle udfordringer mht. at vise tilgængelighed m.m.)

 

Alternativt kan du jo lade Pricerunner scanne din side (som de tilbyder) og se, om du mangler væsentlige oplysninger og dermed har brug for et decideret feed eller ej.

 

Husk at rette tråden til løst, hvis det løser problembet.

Link to comment
Share on other sites

Lige pt har de også scannet mine shops. Men det er ikke alle vare kategorier de får med. Så derfor arbejder jeg på en anden løsning.

Og tænker lidt på om det et muligt at lave et feed med Google modulet. Og så derefter gå ind og redigere i feedet hvis der f.eks kun et bestemte varer man vil have fremvist. Om man selv kan tage varer ud af feedet?

Ved inde i Pricerunner interface kan man selv sætte lidt info op vedr fragt. Så hvis Google modulet ellers får resten med er det måske værd at prøve.

Kim

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...