Jump to content

Quickpay: Advarsel 2 068,20 Kr Udbetalt I Stedet For 1 034,10 Kr


Pipsie

Recommended Posts

Hej,

 

Prestashop 1.6.1.1 - Standard onepage checkout - Quickpay

 

Jeg har et meget irriterende problem!

 

På alle ordre jeg modtager kommer der et Advarsel xxxxx kr udbetalt i stedet for xxxxx og det er altid på det dobbelte beløb...?

Kunden køber f.eks. for 1.034,10 og så står der det dobbelte i betalingen på ordren.

Dog kan jeg kun hæve 1.034,10 (så det er jo fint nok)

Men hvad er det der er årsagen?

Jeg har ingen særlige regler for kurv, ej heller kundegrupper med særlige rabatter...

 

Håber der sidder en der kan komme med en løsning, eller tip til hvor jeg skal kigge...

 

På forhånd mange tak

 

Pia

 

www.coolmtb.dk

 

post-1077626-0-65113500-1452687351_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser to betalinger (Visa-Kort, QuickPay). Det skal være i betalingsmodulet. Det ligner modulet behandler betalingen to gange.

 

I see two payments (Visa-kort, Quickpay). It must be in the payment module. It looks like the module processes the payment twice.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har set et lignende problem. Det sker i forbindelse med genereringen af leveringssedler. Hvis du slår leveringssedler fra i ordrestatusser skulle det løse det.

 

Så vidt jeg husker, vil det også blive løst ved at opgradere til PrestaShop 1.6.1.3.

 

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg har set et lignende problem. Det sker i forbindelse med genereringen af leveringssedler. Hvis du slår leveringssedler fra i ordrestatusser skulle det løse det.

 

Så vidt jeg husker, vil det også blive løst ved at opgradere til PrestaShop 1.6.1.3.

 

 

/Kjeld

 

Hej Kjeld,

 

Fik aldrig svaret dig tilbage på denne.

Mange tak for dit svar, er ked af at den eneste løsning umiddelbart er en opgradering... Det har jeg ikke lige mod på at rulle mig ud i lige nu... Har læst en masse skidt om hvor omfattende det er at opgradere... og alt det arbejde der er i det, for at få tingene til at virke igen bagefter... SUK.

 

Når du nævner leveringssedler, er det så følgesedlerne du mener?

Link to comment
Share on other sites

Jeg konstaterede i går, at fejlen stadig findes i PrestaShop 1.6.1.4. Det er en generel fejl, og den kan også skabes ved bankoverførsel.

 

Jeg har rapporteret fejlen, så må vi se, om der kommer en rettelse.

 

Og jo, jeg mener følgeseddel.

 

 

/Kjeld

Edited by presta-dyr (see edit history)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...