Jump to content

Moduler Og Tjenester Menu Virker Ikke


teamchef72

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har fuld gang i oprettelse af ny shop, men er stødt på et problem.

når jeg vil gå i  Moduler og tjenester menuen, så får jeg blank side med denne besked.

[PrestaShop] Fatal error in module file :/var/www/fotomagasinet.dk/public_html/classes/module/Module.php(1361) : eval()'d code:
'continue' not in the 'loop' or 'switch' context

 

alt andet i shoppen virker.

nogle der har en ide om hvad jeg kan gøre, vil meget nødigt skulle starte forfra. :)

 

kan ikke engang opdatere eller hente nye add-ons  som den er nu jo.

 

Ulrik Sørensen

Link to comment
Share on other sites

Hej

 

jeg har ikke rettet nogle filer manuelt.

må erkende jeg ikke ander noget om kodning, eller hvad/hvor module.php findes. :(

 

jeg har tilpasset en shop og oploadet et design det er det.

alt virker undtaget moduler og tjenster.

under samme fane, kan jeg f.eks. godt gå ind under moduler og temakatalog.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg har samme problem. Jeg deaktiverede modulet "Nyheder" fordi jeg troede det havde noget at gøre med "Populær" som vises på shoppens forside. Da det ikke var tilfældet, aktiverede jeg "Nyheder" igen. Herefter har jeg ikke adgang til Modulet og tjenester længere. Når jeg prøver får jeg bare en hvid tom skærm. Jeg kan godt få adgang til de øvrige underpunkter under Moduler og tjenester (Modul og temakatalog, Positioner og Betaling), men altså ikke selve modulsiden - det er jo lidt øv. Så jeg følger lige med og håber på en løsning  :huh:

 

LØSNING: Slet hele shoppen og den tilhørende database, og byg det hele op fra bunden igen. Det er nu fjerde gang jeg gør det, og jeg må sige at Prestashop er det best ustabile system jeg nogensinde har rodet med. Men hva faen, noget skal man jo have weekenden til at gå med ;)

Edited by [email protected] (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

LØSNING: Slet hele shoppen og den tilhørende database, og byg det hele op fra bunden igen. Det er nu fjerde gang jeg gør det, og jeg må sige at Prestashop er det best ustabile system jeg nogensinde har rodet med. Men hva faen, noget skal man jo have weekenden til at gå med

 

Quote slut

 

Så har du lavet noget forkert i din installation eller opsætning. For Prestashop virker som standard fint - også i version 1.6.1.4.

Link to comment
Share on other sites

Det kunne da være rart, hvis du så kunne løfte sløret for hvor man evt. kan gøre noget forkert.

 

I dag slettede jeg hele shoppen og den tilhørende database. Herefter brugte jeg UnoEuro's 1-click opsætning, satte hele systemet op med lande, zoner, forsendelse, Quickpay modulet mv. Da jeg skulle til at lægge varer ind skete det samme som i går. Denne gang var det bare "Varer" jeg ikke kunne komme ind på (hvid skærm). Jeg kunne godt komme ind i underpunkterne, men jeg kunne altså ikke lægge nye varer ind i systemet.

Link to comment
Share on other sites

Der er ingen grund til at slette hele shoppen - gør som Kjeld foreslår i stedet for blot at slette hele shoppen.

 

https://www.prestashop.com/forums/topic/224525-how-to-turn-on-error-reporting-for-debug-information-blank-page-500-internal-server-error/

 

Det kan også være, der er fejl i UnoEuros 1-click install, så nogle filer f.eks. får forkerte rettigheder. Løsningen på det et at lave en manual installation. http://doc.prestashop.com/display/PS15/Installing+PrestaShop

Link to comment
Share on other sites

LØST:

 

Jeg slettede som nævnt hele shoppen samt tilhørende databasefiler. Så lavede jeg en manuel installation i stedet for 1-click versionen fra UnoEuro, oprettede hele shoppen fra bunden igen, og testede med gennemførelse af betaling. Alt fungerer tilsyneladende som det skal, og jeg krydser både fingre og tæer samt beder til det flyvende spaghettimoster for at det nu kører uden bøvl.

 

Tak for input  :)

Edited by [email protected] (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Nå nu sider jeg med samme problem, og der blev ikke fundet en løsning på det ?

Fatal error: 'continue' not in the 'loop' or 'switch' context in /public_html/classes/module/Module.php(1361) : eval()'d code on line 705
[PrestaShop] Fatal error in module file :/public_html/classes/module/Module.php(1361) : eval()'d code:
'continue' not in the 'loop' or 'switch' context

Der skulle vel ikke være en der har et nyt bud ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...