Jump to content
  • 0

Problem z HELP.JS


bbartoszu

Question

Witajcie,

Mam problem z jakimś plikiem help.js

 

Otóż korzystam z sheepli w moim sklepie, sklep postawiłem na nowo, czysty, na najnowszej preście.

 

Niestety sheepla nie działała, to odezwałem się do nich. Ich informatycy mi napisali po sprawdzeniu wszystkiego w sklepie etc. że mam następujący błąd:

 

"Otrzymałam informacje z działu IT, że macie Państwo w sklepie błąd w javascript, który uniemożliwia poprawne funkcjonowanie Sheepli.

ReferenceError: iso_user is not defined
var language = iso_user;

help.js (line 74, col 6)"

 

Czy ktoś wie jak to naprawić i mógłby pomóc? Szukałem w sieci, ale nic nie znalazłem co by mi pomogło, jestem raczej zielony w javascript i ciężko mi coś samemu wykombinować, a nie chce jeszcze bardziej czegoś popsuć.

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

W 1.6.1.0 nie ma tej poprawki, w 1.6.1.1 już jest.

Czyli sam zmodyfikuj plik /KATALOG_ADMINA/header.inc.php

Dodaj:

'display_header_javascript' => true,

za linią:

'display_header' => true,

Sheepla zaczęła wyświetlać tabelkę, ale za to jest problem z przewoźnikami. Otóż cały czas wyświetla się tekst, że "Wybrany produkt nie może być dostarczony przez dostępnych przewoźników. Proszę zmienić zawartość koszyka." lub "The product selection cannot be delivered by the available carrier(s). Please amend your cart."

 

Też nie wiem od czego to może pochodzić. Strefy, kraje, przewoźnicy, wszystko jest poustawiane, a Ci się nie wyświetlają. Pokazuje się tylko jednorazowo przewoźnik, zaraz po dodaniu, ale przy drugim wejściu już wyskakuje znowu ten tekst. Jakieś pomysły?

 

iejms7.png2j4u260.pngm8zlll.pngzx732r.pngt8al8p.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in