Jump to content

Hvid skærm i Presta 1.6 pga. nyt tema


runejacobsen

Recommended Posts

Hej 

 

I dag installerede jeg et nyt tema. Efter installationen fik jeg en hvid skærm. Der fandt jeg ud af jeg skulle ændre min php.ini fil til større hukommelse. Efter jeg gjorde dette er jeg desværre løbet ind i et nyt problem. Nu får jeg fejlkoden 

Fatal error: Allowed memory size of 262144 bytes exhausted (tried to allocate 3200 bytes) in /home/fastfode/public_html/config/config.inc.php on line 63

 

Er der nogle der kan hjælpe med dette? 

 

Mvh 

Link to comment
Share on other sites

Hej 

 

I dag installerede jeg et nyt tema. Efter installationen fik jeg en hvid skærm. Der fandt jeg ud af jeg skulle ændre min php.ini fil til større hukommelse. Efter jeg gjorde dette er jeg desværre løbet ind i et nyt problem. Nu får jeg fejlkoden 

Fatal error: Allowed memory size of 262144 bytes exhausted (tried to allocate 3200 bytes) in /home/fastfode/public_html/config/config.inc.php on line 63

 

Er der nogle der kan hjælpe med dette? 

 

Mvh 

 

 

Hvis hjælp skal være mulig, så oplys: Hvilken version af PS kører du. Hvilken server platform kører du på (hvilken linux version, memory, version af php osv.) Hvilket tema brugte du før, og hvilket tema har du installeret. Hvordan installerede du.

 

"Der fandt jeg ud af jeg skulle ændre min php.ini fil."  Hvordan fandt du ud af det, hvorfor, og hvad ændrede du i php.ini

 

"Nu får jeg fejlkoden .....": I hvilken sammenhæng får du den fejlkode - I BO eller i FO?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...