Jump to content

Vedhæft reklamation pdf i e-mail med fakturaen


KimTheMan

Recommended Posts

Det kan du mig bekendt ikke uden at kode noget funktionalitet til det. En nemmere løsning var måske blot at linke til en PDF-fil på shoppen, som kunden kan udfylde og sende, såfremt der er reklamationer. Det er forhåbentligt ikke størstedelen af dine kunder der reklamerer, så den løsning jeg beskriver sender måske også et bedre signal - altså at du ikke forventer reklamationer.

 

Måske kan du også bruge den indbyggede funktion til reklamationer i PrestaShop - har aldrig brugt den, så jeg ved ikke, hvordan det virker, men det er så vidt jeg lige husker et modul, der skal aktiveres.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Prestafan1234 hints er rigtige. En anden fremgangsmåde ville være at skabe anden side i fakturaen med alle ekstra oplysninger. Du kan oprette flere forskellige udgange ved hjælp af {if} tilstand.

 

Prestafan1234's hints are right. Another approach would be to create second page in the invoice containing all extra information. You can create several different outputs using {if} condition.

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Ja {if} jeg bare kunne finde ud af sådan noget. Men håbede på andre havde en løsning jeg så selv kunne implantere i min shop. 

 

Og i forhold til at størstedelen af mine kunder ikke gør brug af reklamation. Så ville det alligevel være fint at oplyse om reklamation, i forhold til de f.eks. skal ringe til Lenovo, Toshiba osv. hvis de skal reklamere på produktet.

 

Og ligeså gøre opmærksom på de nye gældende regler i forhold til fortrydelsesret osv. Så synes stadig det ville være fint med en ekstra vedhæftet fil eller som der nævnes, en side 2 til fakturaen.

 

Har selv tidligere modtaget fakturaer i forhold til køb på nettet. Hvor disse oplysninger var vedhæftet. Og det synes jeg var rart, hvis jeg skulle have brug for det. Så jeg ikke skal ind og lede på shoppen for at finde disse oplysninger.

 

Mvh. Kim

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...