Jump to content
kszykas

Slider zdjęć na głównej stronie

Recommended Posts

Witam,

Czy mógłby ktoś napisać jak zmienić zdjęcia w domyślnym module najnowszej wersji Prestashop ?

Umiem znaleźć moduł, ale w edytorze nie ma przykładowych zdjęć które mógłbym zamienić

Raczej nie muszę pisać że jestem nowicjuszem, bo widać to pewnie z mojego pytania.

pozdrawiam

Dzięki, ale czy masz na myśli tą zakładkę ( opcja jest na zielonym tle ?). Jeżeli tak to prosi o adres modułu i nie wiem gdzie jest

post-851335-0-08498600-1412507833_thumb.jpg

Edited by kszykas (see edit history)

Już znalazłem, gdzie mogę modyfikować ten moduł. Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie i pomoc.

Mam następny problem z sliderem. Wszedłem w edycję każdego zdjęcia i wymieniłem tylko zdjęcia a po zapisaniu wyświetlają się pod sobą zamiast tak jak w domyślnym w jednym oknie i napisy które były na zdjęciach w domyślnym (bo nie zmieniałem) są między zdjęciami. wszystko się rozsypało. Czy ktoś może pomóc ?

czy zmieniane zostało tylko to? czy oprócz tego jakieś inne akcje związane z tym modułem zostały przeprowadzone (w back office) jak np. odpinanie modułu itp ?

przepraszam, że nie odpisałem, ale byłem poza zasięgiem.

Konfiguruję od podstaw szablon domyślny na serwerze lokalnym (komputerze) i kiedy próbowałem podmienić zdjęcia moduł przestał działać.

Po odinstalowaniu modułu i ponownym zainstalowaniu poszło wszystko ok. i działa.

Dzięki.

Pozdrawiam

Mam problem z modułem slider jak dodam nowe zdjęcie i chcę przenieść na pierwszy slajd żeby wyświetlał się pierwszy.

Potem zapisuję, slajd który przeniosłem na pierwszy zostanie przeniesiony na samym dole dlaczego ?

Nie da się przenieść wogóle np z ostatniego zdjęcia na pierwsze albo drugie itd

• Like 1

Witam

Gdzie można zmienić color szczałek z prawego dolnego rogu?. Jak wrzucam zdjęcia z białym tlem to ich wogóle nie widać :(

homeslider.css linia 151

#homepage-slider .bx-wrapper .bx-controls-direction a:after {
display: block;
width: 48px;