kszykas Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Witam, Czy mógłby ktoś napisać jak zmienić zdjęcia w domyślnym module najnowszej wersji Prestashop ? Umiem znaleźć moduł, ale w edytorze nie ma przykładowych zdjęć które mógłbym zamienić Raczej nie muszę pisać że jestem nowicjuszem, bo widać to pewnie z mojego pytania. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
endriu107 Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Masz tam opcje "dodaj nowy" - szary plus po prawej stronie. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kszykas Posted October 5, 2014 Author Share Posted October 5, 2014 (edited) Dzięki, ale czy masz na myśli tą zakładkę ( opcja jest na zielonym tle ?). Jeżeli tak to prosi o adres modułu i nie wiem gdzie jest Edited October 5, 2014 by kszykas (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kszykas Posted October 5, 2014 Author Share Posted October 5, 2014 Już znalazłem, gdzie mogę modyfikować ten moduł. Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie i pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kszykas Posted October 5, 2014 Author Share Posted October 5, 2014 Mam następny problem z sliderem. Wszedłem w edycję każdego zdjęcia i wymieniłem tylko zdjęcia a po zapisaniu wyświetlają się pod sobą zamiast tak jak w domyślnym w jednym oknie i napisy które były na zdjęciach w domyślnym (bo nie zmieniałem) są między zdjęciami. wszystko się rozsypało. Czy ktoś może pomóc ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vekia Posted October 7, 2014 Share Posted October 7, 2014 czy zmieniane zostało tylko to? czy oprócz tego jakieś inne akcje związane z tym modułem zostały przeprowadzone (w back office) jak np. odpinanie modułu itp ? Link to comment Share on other sites More sharing options...