Jump to content

Slider zdjęć na głównej stronie


Recommended Posts

Witam,

 

Czy mógłby ktoś napisać jak zmienić zdjęcia w domyślnym module najnowszej wersji Prestashop ?

Umiem znaleźć moduł, ale w edytorze nie ma przykładowych zdjęć które mógłbym zamienić

Raczej nie muszę pisać że jestem nowicjuszem, bo widać to pewnie z mojego pytania.

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Mam następny problem z sliderem. Wszedłem w edycję każdego zdjęcia i wymieniłem tylko zdjęcia a po zapisaniu wyświetlają się pod sobą zamiast tak jak w domyślnym w jednym oknie i napisy które były na zdjęciach w domyślnym (bo nie zmieniałem) są między zdjęciami. wszystko się rozsypało. Czy ktoś może pomóc ?

Link to comment
Share on other sites

przepraszam, że nie odpisałem, ale byłem poza zasięgiem.

Konfiguruję od podstaw szablon domyślny na serwerze lokalnym (komputerze) i kiedy próbowałem podmienić zdjęcia moduł przestał działać.

Po odinstalowaniu modułu i ponownym zainstalowaniu poszło wszystko ok. i działa.

Dzięki.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mam problem z modułem slider jak dodam nowe zdjęcie i chcę przenieść na pierwszy slajd żeby wyświetlał się pierwszy.

Potem zapisuję, slajd który przeniosłem na pierwszy zostanie przeniesiony na samym dole dlaczego ?

Nie da się przenieść wogóle np z ostatniego zdjęcia na pierwsze albo drugie itd

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

homeslider.css linia 151

#homepage-slider .bx-wrapper .bx-controls-direction a:after {
display: block;
width: 48px;
height: 48px;
color: white;
text-indent: 0;
text-align: center;
font-size: 21px;
font-family: "FontAwesome";
position: absolute;
top: 0;
left: 0;
z-index: 2;
padding: 16px 0 0 0;
}

obramowanie ten sam plik linia 130

#homepage-slider .bx-wrapper .bx-controls-direction a {
position: absolute;
bottom: 10px;
/* outline: 0; */
width: 52px;
height: 52px;
text-indent: -9999px;
z-index: 9999;
border: 2px solid white;
}
  • Like 1