Jump to content

Filmpjes tonen in Prestashop.


Frits van Leeuwen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik heb een prestashop 1.6 webwinkel. www.powerballkracht.nl

Daar verkoop ik. Maar terondersteuning van de verkoop, wil ik ook filmpjes tonen. Liefst een aantal filmpjes op 1 pagina. De pagina moet dan natuurlijk uit een menu opgeroepen worden.

 

Wie kan mij hierbij helpen? Ik heb geen idee waar ik dit zoeken moet.

 

Groetjes,

Frits

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Je  hebt gelijk. Ik n misschien niet helemaal duidelijk.

Nu heb ik mijn filmpje in de Korte omschrijving zie ik nu. Ik dacht dat ik het in een cms had. Kijk maar eens op http://powerballkracht.nl/nl/home/163-autostart-v2-pro-5060109201284.html

Dan zie je wat er gebeurt met de verschillende onderdelen. Ik heb geen idee hoe ik dat netjes kan krijgen.

Link to comment
Share on other sites

zet het filmpje eens in de lange omschrijving. dan komt het onder je product te staan ipv ernaast. 

of plaats het filmpje na je tekst. 

denk dat het toch een kwestie is van uitproberen.

Ik heb ook een (gratis) module langs zien komen waarmee je op elke pagina een html-blok kan plaatsen. misschien zit daar een oplossing voor je in

https://www.prestashop.com/forums/topic/189039-module-html-box-for-free/

Link to comment
Share on other sites

Denk niet dat dat de oplossing zal zijn omdat er van alles door elkaar loopt. Vandaar het advies om de rechterkolom eerst eens uit te schakelen en dan te kijken wat er met alles gebeurt. HTML blok gratis versie kan maar 1 blok aan met vaste inhoud, dus dat is geen oplossing als je bij elk product een ander filmpje wil hebben.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Hier problemen met het plaatsen van 'n video bij product omschrijving:

 

Problemen bij het uploaden van 'n video, vraagteken in BO, in FO enkel het het zwarte frame te zien om video te starten, als ik via "inspect" kijk, zie ik wel degelijk de video code en de bijpassende link staan.

Heb bij instellingen --> iframe  en op Ja en "Gebruik de HTMLPurifier Bibliotheek" op Neen gezet, maar niets dat veranderd.

 

Het vreemde erbij is, als ik in FO  rechtsklik op de video en open in nieuw tabblad selecteer, de video er wel afspeelt in het nieuwe venster!

 

V1.6.1.1

 

MVG,

Generaal

Link to comment
Share on other sites

Bedankt mdekker voor het delen.

Inmiddels na veel cache legen, lukt het me om m'n video in de product omschrijving te embedden.

Verder blijft het volgende nog 'n raadsel, bij het laden van de webshop in FO, komen er verschillende afbeeldingen niet te voorschijn, het bekende "?", als ik op browser refresh druk, komen ze wel te voorschijn, vervelend. Rechten mappen staan juist ingesteld. Iemand 'n hint waar ik dit kan verhelpen?

V1.6.1.1

test webshop: www.erotiekfabriek.be/test

 

MVG,

Generaal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...