Jump to content

1.5.6.1 Last call


pandorrah

Recommended Posts

Beste mensen, ik heb nu inmiddels 6 installaties en 6 maanden achter de rug met Prestashop.

Bij elke upgrade gaat er wel iets mis, meestal is dat vrij eenvoudig te herstellen.

 

Máár: dat de core van zowel 1.5 als 1.6 een foute BTW blijven berekenen, zowel zonder als met korting, dat is een doodssteek.

 

Ik heb honderden uren gestoken in de software en opbouw/invulling van mijn webshop, maar het blijkt niet oplosbaar. De BTW laat zich niet goed berekenen: niet standaard, niet met korting berekening.

 

Ik heb al meerdere malen dit aangekaart, maar er is blijkbaar geen oplossing. Zowel ikzelf, als de Belastingdienst gaan dit niet accepteren.

 

Ik heb zelfs 1.6 geinstalleerd, maar ook deze geeft dezelfde BTW-berekenings fouten.

Ik baal hier goed van en zal binnen 24 uur een aantal websites offline zetten, om andere os-commerce software te gaan implementeren.

 

Dit gaat gevolgen hebben...

post-745460-0-40772900-1396793565_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Noodoplossing:

 

via de Backend > Bestellingen > Statussen, heb ik alle aan de klant verstuurde emails de mogelijkheid uitgeschakeld om de pdf factuur te bekijken of te downloaden.
Ik ga nu handmatig bonnetjes schrijven en deze bij de bestelling doen; te gék voor woorden, maar de enige noodoplossing, voordat ik de stekker uit PrestaShop trek.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...