Jump to content

Zoeken in de shop


ebartelings

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik heb prestashop 1.5.4.1 geinstalleerd. Dit is goed gegaan. Heb een hele berg producten geïmporteerd die ook te zien zijn in de shop. Alleen wanneer ik zoek via de zoekbalk in de shop worden er geen producten gevonden. Heb ik iets vergeten aan te zetten?

Ik hoor graag van jullie.

Evert

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hallo Evert,

Kijk even in Preferences->Search

en kijk of het aantal geïndexeerde items overeenkomt met je aantal producten. Indien niet, of doe het wellicht zowiezo, re-indexeer je producten allemaal door op de link.

Re-build the entire index.

te klikken.

 

Probeer het daarna nogmaals.

Check meteen even of Indexation op YES staat, zodat nieuwe producten automatisch geïndexeerd worden.

 

Kijk maar of dit iets doet en laat het ons weten,

pascal.

Link to comment
Share on other sites

Ik merk het volgende in het gebruik van de zoekbalk in FO:

Wanneer ik zoek op een productnaam, waarvan er 25 van voorkomen, geeft hij maar 1 of 2 producten weer, soms krijg ik het volledige overzicht.

Ik run v1.5.4.1, standaard thema.

Ik heb alles opnieuw geïndexeerd, alle data komt overeen, maar nog steeds hetzelfde prob.

Verder heb ik de module eens uitgeschakeld en terug in geschakeld, nada.

 

Heeft iemand deze ervaring en 'n oplossing?

 

MVG,

Generaal

Edited by Generaal (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Verder merk ik ook nog dat er 'n zoekterm blijft staan in de zoekbalk, ik heb de controller opnieuw overschreven door de originele, maar het blijft, zit dit misschien ergens in de database?

Heb al vanalles geprobeerd, ajax zoeken uit, index uit, enz..enz..

 

MVG,

Generaal

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Verder merk ik ook nog dat er 'n zoekterm blijft staan in de zoekbalk, ik heb de controller opnieuw overschreven door de originele, maar het blijft, zit dit misschien ergens in de database?

Heb al vanalles geprobeerd, ajax zoeken uit, index uit, enz..enz..

 

MVG,

Generaal

De laatste gezochte term blijft staan in de zoekbalk? Dan komt die waarschijnlijk uit de cookie.
Link to comment
Share on other sites

Hallo scorpionsworld,

Het is niet het laatste gezochte dat blijft staan, raar.

Zelfs niet als ik de cach, cookies van m'n browser leeg maak, refresh en 'n ander zoekterm in had gegeven, het blijft er gewoon staan.

Bij dev tools van Chrome krijg ik wel 'n oranje driekhoekje te zien, met de melding dat er te veel coockies staan.

Of dit nu te maken heeft met het experimenteren van vorige modules enz..En of ik ze zomaar durf weg te halen in PS.

 

MVG,

Generaal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...