Jump to content

Leverancier toevoegen in bevestigings e-mail


Lucif

Recommended Posts

Aangezien wij honderden producten hebben, met leveranciers die geen van allen een onderscheidende referentie hebben, en ook weer onderverdelers zijn van andere leveranciers heb ik niet genoeg aan de referentie om de producten samen te voegen.

 

Dus ik wou graag de leverancier toevoegen (die heb ik bij elk product aangevinkt) in de e-mail, bij de referentie, tussen haakjes.

 

Bijvoorbeeld:

 

Referentie: C3985 (Bedrijf B.V)

 

Hoe kan ik dit doen?

 

Groeten, Hilda

Link to comment
Share on other sites

Aangezien wij honderden producten hebben, met leveranciers die geen van allen een onderscheidende referentie hebben, en ook weer onderverdelers zijn van andere leveranciers heb ik niet genoeg aan de referentie om de producten samen te voegen.

 

Dus ik wou graag de leverancier toevoegen (die heb ik bij elk product aangevinkt) in de e-mail, bij de referentie, tussen haakjes.

 

Bijvoorbeeld:

 

Referentie: C3985 (Bedrijf B.V)

 

Hoe kan ik dit doen?

 

Groeten, Hilda

En over welke bevestigingsmail hebben we het dan?

De order confirmation naar de klant?

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een soortgelijk probleem opgelost door de artikelen in het "new order" mailtje klikbaar te maken. Het is niet precies wat je wilt maar misschien helpt het je wel op weg. Het gaat om een wijziging van de file mailalerts.php van de module mailalerts:

 

/* start with two lines to retrieve relevant variables */
$mycategory = Db::getInstance()->getValue("SELECT link_rewrite FROM "._DB_PREFIX_."product p, "._DB_PREFIX_."category_lang l WHERE l.id_category=p.id_category_default AND id_lang='".(int)($id_lang)."' AND p.id_product='".$product['product_id']."'");
define('_PS_BASE_URL_', Tools::getShopDomain(true));

$itemsTable .=
'<tr style="background-color:'.($key % 2 ? '#DDE2E6' : '#EBECEE').';">
<td style="padding:0.6em 0.4em;">'.$product['product_id'].'</td>
<td style="padding:0.6em 0.4em;"><a href="'._PS_BASE_URL_.__PS_BASE_URI__.$mycategory.'/'.$product['product_id'].'-snoep.html"><strong>'.$product['product_name'].(isset($product['attributes_small']) ? ' '.$product['attributes_small'] : '').(!empty($customizationText) ? '<br />'.$customizationText : '').'</strong></a></td>
<td style="padding:0.6em 0.4em; text-align:right;">'.Tools::displayPrice($unit_price, $currency, false).'</td>
<td style="padding:0.6em 0.4em; text-align:center;">'.(int)($product['product_quantity']).'</td>
<td style="padding:0.6em 0.4em; text-align:right;">'.Tools::displayPrice(($unit_price * $product['product_quantity']), $currency, false).'</td>
</tr>';

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...