Jump to content

[Solved] Update naar 1.4.7.2 module's weg


Recommended Posts

Zeer waarschijnlijk een probleem met het geheugen limiet.

Hier is een vergelijkbare topic:

http://www.prestashop.com/forums/topic/135068-modules-gone-from-back-office/

 

Het is dus aan te raden error display aan te zetten in /config/config.inc.php en dan nogmaals te kijken op de modules pagina voor een foutmelding. Als het inderdaad een geheugenlimiet probleem is, dan kan je dit verhogen in ini.php op je server (als je daar bij kan komen) of anders je hoster vragen dit limiet te verhogen.

Wat ook kan helpen is zoveel mogelijk niet-gebruikte modules te verwijderen uit de /modules folder.

Link to comment
Share on other sites

Dit is niet het probleem geheugen genoeg 1.4.7.0 werkt wel ik heb ook een schone install zelfde probleem?

dit is denk ik het probleem Module version : disabled.gif version is outdated ( 0.3.1 ). Please install the last version (0.3.4)Module

hoe los ik dit op?

 

ik heb nu prestashop 1.4.7.0 geinstaleerd geen probleem maar kan niet naar 1.4.7.2 of 3

krijg bij update deze melding version is outdated ( 0.3.1 ). Please install the last version (0.3.4)Module

Link to comment
Share on other sites

Dus nu zie je wel meer info over de modules ipv een witte pagina?? Wat heb je anders gedaan dan?

 

Al het goed is dan worden externe modules standaard uitgeschakeld tijdens de update: je moet dan ook een lijstje gezien hebben met uitgeschakele modules in een van de laatste stappen van de update procedure.

In dat geval kan je die modules zonder problemen verwijderen uit de /modules folder

Link to comment
Share on other sites

Ik weet het niet helemaal zeker, maar je probleem zou vergelijkbaar kunnen zijn wat hier wordt beschreven:

http://www.prestasho...es-tab-in-1472/

 

Er is intussen PS 1.4.7.3 uitgebracht. Geloof dat daarin dit probleem opgelost is.

 

bedankt voor uw reactie

ik heb nu 1.4.7.0 maar kan niet upgraten naar 1.4.7.3 geeft bij auto upgrate deze melding Module version : disabled.gif Module version is outdated ( 0.3.1 ). Please install the last version (0.3.4)

weet u misschien hoe ik dit op kan lossen?

Link to comment
Share on other sites

Zou je nog [solved] voor je topictitel willen zetten? Dit doe je door je eerste post te editten (gebruik hierbij de Full editor) en dan de titel aan te passen. Alvast bedankt.

 

EDIT:

Nog geen actie ondernomen door topicstarter dus heb ik zelf maar de titel aangepast. Graag de volgende keer wel even zelf de topictitel aanpassen, dat houdt het forum overzichtelijk.

Edited by AKJV (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...