Jump to content

Rabat i en bestemt kategori til bestemt gruppe


Jesper Poulsen

Recommended Posts

Jeg søger råd og vejledning til at lave en rabat i en bestemt kategori til bestemt gruppe gradueret efter vægt.

Dvs. at når en kunde køber et vist antal kg i en bestemt kategori, skal det udløse en rabat...

F.eks gives en rabat ved 180 kg, men ophører ved 540 kg hvor en anden rabat gives.

Link to comment
Share on other sites

Overvej at bruge katalogprisregler (Rabatter > Katalogprisregler). Du kan indstille såvel "fra antal" som gruppen og oprette en betingelsesgruppe for en kategori.

Consider to use catalog price rules (Discounts > Catalog Price Rules). You can set the "from quantity" as well as the group and create a condition group for one category.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 11/26/2019 at 10:30 AM, tuk66 said:

Overvej at bruge katalogprisregler (Rabatter > Katalogprisregler). Du kan indstille såvel "fra antal" som gruppen og oprette en betingelsesgruppe for en kategori.

Consider to use catalog price rules (Discounts > Catalog Price Rules). You can set the "from quantity" as well as the group and create a condition group for one category.

Men jeg kan ikke betinge et vist antal kg før rabat udløses....så vidt jeg kan se ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...