Jump to content

Nye temaer PS 1.4


pless

Recommended Posts

Nu opgiver jeg.......

Jeg har forsøgt at installere nye temaer til PS 1.4.
Jeg kan ikke få installeren til at virke og hvis jeg installere direkte via FTP ved at kopier mapperne direkte ind i mappen modul og derefter i mappen theme får jeg dog siden frem men det går så helt galt i link menu , kurv osv.....

Jeg har leget en del i global.css filen men fårstår den ikke nok endnu...

Nogle der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre, hvor starter jeg med at redigere eller hvad gør jeg forkert?

Link to comment
Share on other sites

Nu opgiver jeg.......

Jeg har forsøgt at installere nye temaer til PS 1.4.
Jeg kan ikke få installeren til at virke og hvis jeg installere direkte via FTP ved at kopier mapperne direkte ind i mappen modul og derefter i mappen theme får jeg dog siden frem men det går så helt galt i link menu , kurv osv.....

Jeg har leget en del i global.css filen men fårstår den ikke nok endnu...

Nogle der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre, hvor starter jeg med at redigere eller hvad gør jeg forkert?


Themes skal _ikke_ ligge under modules som du skriver ovenfor, de skal ligge i mappen themes. Og derudover skal du sikre dig, at det theme du prøver at installere er kompatibelt med version 1.4 - der er ændret temmelig meget i denne version, så du kan ikke blot få gænge themes til at virke uden at rette til, og du kan ikke "bare lige" få at vide, hvad du skal rette til, eller hvad du gør forkert - det afhænger jo helt af det theme, du har installeret. Og du skal nok ikke kaste dig ud i det, hvis du ikke har god erfaring med at rette i css-filer og template-filer - er mit bedste bud.
Link to comment
Share on other sites

ok, har fået dette gratis theme i en anden tråd.
Det er version 1.4 og den er pakket på denne måde (se vedhæftet fil)

Hvordan skal jeg ligge mappen modules?
På roden af Themes? I mappen Greenthemes?
Eller hvordan?

Selve mappen Greenthemes har jeg ingen problemer med.

Har prøvet flere forskellige, men intet virker.

Havde også problemet i version 1.3 da jeg rodede lidt med den, har faktisk ikke fået et themes til at virke endnu, så ved godt at et eller andet går helt galt for mig.

har kun rodet med PS en uges tid og håber I gider hjælpe en nybegynder :)

GreenTheme.zip

Link to comment
Share on other sites

Har søgt forummet for at finde ud af hvordan man installere de moduler, kan dog ikke finde noget om det.
Sidder også med manualen (PS 1.3) der er heller ingenting om hvordan man gør.

Disel02 skrev at de skulle installeres, meeen hvordan?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...