Jump to content
  • 0

Nie działają taby na stronie głównej


stepien

Question

Witam,

 

zainstalowałem prestashop w wersji 16.1.10 na serwerze w home.pl

Problem jest taki, że nie działają mi niektóre funkcje m.in. przełączanie zakładek na stronie głównej (popularne, nowości).

Wygląda mi to tak, jakby nie wczytywały się niektóre skrypty js albo jest jakiś problem ze ścieżkami.,

Nadmienię, że gdy tylko instaluję sklep na podkatalogu np. "sklep" to wszystko działa.

Serwer na home.pl.

Domenę mam przypisaną odgórnie przez home.pl na podkatalog (każda domena ma swój podkatalog) i w głownym katalogu domeny próbuję zainstalować sklep. Po instalacji wszystko działa tylko nie działają te zakładki. Ale gdy tylko przeniosę sklep głębiej na podkatalog domeny to tutaj już wszystko śmiga. W czym może być problem? Proszę o pomoc

Link to comment
Share on other sites

11 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Nie mam doświadczenia i wiedzy jeśli chodzi o wybór serwera. 

Zresztą sam sklep jako tako działa na tym serwerze, problem jedynie z tymi nie działającymi tab-ami. Gdy tylko zainstalauję sklep na podkatalogu np. domena.pl/sklep

to ten problem nie występuję, wszystko śmiga. Ktoś może coś podpowiedzieć? Dziwne jest to, że na głownej domenie coś nie działa, a gdy tylko przeniosę sklep na podkatalog to wszystkie funkcje działają.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
48 minutes ago, Daresh said:

Pierwsza zasada: unikamy home i nazwy, od siebie polecam MyDevil.

Na forum są wątki jak skłonić sklep do działania na home.pl.

Daresh, czy ten hosting masz sprawdzony? Jest on odpowiedni pod presta w wersji 16.1.x?

Chodzi mi o coś stabilnego, aby sklep nie "zamulał" i żeby nie było potrzeby tutaj dodatkowej konfiguracji, tak aby proces instalacji sklepu mógł być przeprowadzony przez instalator presty i żeby wszystkie funkcje sklepu działały.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
On 3/22/2019 at 12:11 PM, stepien said:

Witam,