Jump to content

Ændring af moneybookers betalingsvindue (logo, ramme og tekst)


FitDeck.dk

Recommended Posts

Hej,

Jeg har et par spørgsmål til, hvordan man tilretter Moneybookers betalingsvinduet, som jeg ikke har kunne finde svar på nogle stedet! (Se venligst screenshot længere nede)

1: Jeg vil gerne finde stien til "kortlogoerne" hvor man skal vælge betalingsmiddel, så jeg kan tilrette billedefilen!

2: Hvordan rykker jeg Moneybookers betalingens rammen til venstre, så den er på ligefod med Paypal og Efterkrav's boksene og så hele boksen bliver vist? Jeg har prøvet at rode lidt rundt i global.css filen, men kan ikke finde nogle stedet hvor jeg kan rette placeringen af netop denne boks. Web. dev. tool fortæller ikke umiddelbart om nogen sti, hvor der kan rettes.

3: Helt basis. Hvordan tilretter man teksten her? Er det bare i oversættelser i PrestaShop backoffice?

Ved godt der er en del spørgsmål, men har siddet og roddet rundt i flere timer nu. På forhånd TUSINDE TAK!


Klik venligst her for at se skærmdump.

Tak!

PS: Siden hedder FtDeck.dk, hvis det skulle være relevant!

EDIT: Har selv løst spm 1 og 2 (kilden til logoerne lå sjovt nok i modulet Moneybookers, efter at jeg opdaterede til version 1.4 og rykningen af betalingsrammen tog et par timer i css-helvede :)
Link to comment
Share on other sites

Hej

Du bruger den engelske version, der kører som en integreret side i shoppen. Kjeld (moderator her i forum) har lavet en dansk version, men denne kører ikke som en del af shoppen (åbner i samme vindue, men ikke med din shop rundt omkring i siderne osv. Den har ikke de problemer du beskriver. Prøv at søge på Moneybookers modul i det danske forum

Link to comment
Share on other sites

@ Prestafan1234: Tak for dit svar (også alle andre) :)

Jeg prøver at installere Kjelds modul på dansk til MB. Har tidligere læst at mange af jer har forsøgt at få det til at åbne i et nyt vindue - er det lykkes?

PS: Går ud fra det er denne tråd (modul) du referrere til http://www.prestashop.com/forums/viewthread/77416/dansk/moneybookers_modul_der_virker

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...