Jump to content

[LØST] Ændre skriftstørrelse i kategori blokken


FitDeck.dk

Recommended Posts

Ok, jeg troede bare man skulle anvende et plugin til FireFox eller IE for at se i hvilken fil og linje man skulle lave rettelsen (f.eks. ie developer tools)

Jeg har ingen erfaring med Dreamweaver - er det programmet(!) eller findes der nogle lettere udgaver, hvis det kun er små rettelser?

Og hvordan ved dreamweaver hvilken fil der skal åbnes og redigeres i, hvis jeg f.eks. skal have rettet en skriftstørrelse i kategori blokken? Skal jeg selv pege programmet til den korrekte fil eller...?

Nå, jeg må nok igang med at læse en tutorial til dreamweaver..

Link to comment
Share on other sites

Tak ftil Prestafan1234 for hjælpen.

Jeg fik endelig løst mit problem og det var egentlig meget nemt.

Jeg downloadede Dreamweaver gratis og installerede det. Derefter installerede jeg dev. tool til FireFox. Jeg valgte kategori blokken hvorefter plugin'et (ved at trykke ctrl+shift+Y) fortalte mig, at jeg skulle rette skriftstørrelsen i global.css filen i linje 1173.

Jeg tog en back op global.css filen og redigerede linje 1173 med Dreamweaver. Trykkede gem og Nej til "Opdater links". Derefter uploadede jeg filen til den korrekte mappe med mit FTP program og wupti - skriftstørrelsen var ændret.

Der er sikkert en del nybegynder slang i ovenstående og måske også en nemmere vej, men det var sådan jeg oplevede det som helt ny css mand!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...