Jump to content

foto's verschijnen niet bij mijn product alleen vraagteken


Bram 47

Recommended Posts

Hey Bram,

Als je net een foto hebt geupload, krijg je dan een foutmelding? 

Ik zie dat de originele afbeelding wel gelukt is, alleen in de verschillende maten niet (een fiets?). 
Zou je eens naar: Instellingen->afbeeldingen->onderin: afbeeldingen hergeneren. Selecteer Producten, formaat: Alle. Ik vermoed dat daarmee je probleem is opgelost.

Link to comment
Share on other sites

Nee ik krijg geen foutmeldingen tijdens het uploaden 

maar het blijft een vraagteken in plaats van mijn foto om bij mijn producten te plaatsen

Ik heb geprobeerd wat je zei maakt precies geen verschil

Maakt het wat uit welke browser ik gebruik dat zei me ook al iemand maar het maakte ook 

geen verschil ik gebruik chrone van google heb dan is is firefox gedaan maar ook dat maakte geen verschil

Ik krijg er rimpels van

Groetjes Bram 

Prettige weekend 

 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Bram 47 said:

Nee ik krijg geen foutmeldingen tijdens het uploaden 

maar het blijft een vraagteken in plaats van mijn foto om bij mijn producten te plaatsen

Ik heb geprobeerd wat je zei maakt precies geen verschil

Maakt het wat uit welke browser ik gebruik dat zei me ook al iemand maar het maakte ook 

geen verschil ik gebruik chrone van google heb dan is is firefox gedaan maar ook dat maakte geen verschil

Ik krijg er rimpels van

Groetjes Bram 

Prettige weekend 

 

wie helpt me ik zit nog steeds vast 

Link to comment
Share on other sites

Ik kan goed met de computer overweg ik doe er alles mee dat is het niet, maar veel geduld heb ik niet om dingen uit te zoeken als het maar blijft duren en ik er al te lang aan zit want om het te vinden ben een zeer zenuwachtig iemand in dat geval, mijn shop moet geld opbrengen en ik kan er nu  geen uitgeven dit heb ik niet vrij er voor. Ik hoop er zo uit te komen met jullie hulp hier, maar hier maar het is hier stil weinig reacties alvast dank iedereen om me te helpen groetjes Bram 

Link to comment
Share on other sites

On 20-7-2018 at 9:17 AM, Adeko.nl said:

....
Zou je eens naar: Instellingen->afbeeldingen->onderin: afbeeldingen hergeneren. Selecteer Producten, formaat: Alle. Ik vermoed dat daarmee je probleem is opgelost.

Heb je dit al gedaan?

Link to comment
Share on other sites

het loginadres, email en wachtwoord idd. Je kan ook voor mij apart een login maken onder administratie>medewerkers en dan als rechten superadmin omdat ik dan ook zaken kan aanpassen. Als je dit wil, graag per pm. (dus niet hier in een reactie want dan ziet iedereen het) Ook de loginlink gomobileparfumes.nl/xxxxxxxxxx

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...