Jump to content

kan geen pdf's genereren


AnneDob

Recommended Posts

Ik heb een prestashop 1.7.3 ingericht op een testsite, dit werkte, vervolgens met veel moeite verhuisd, ook (bijna) gelukt. Maar ik krijg nu  geen pdf's van de  pakbonnen of facturen, ik klik en krijg een witte webpagina met wat kolomkoppen. Ik heb de testsite nog een keer geprobeerd, dit werkt wel. Het lijkt of het genereren van de uiteindelijke pdf wordt geblokkeeerd. Iemand een idee wat het kan zijn?

Link to comment
Share on other sites

Ik heb inmiddels de debug-mode aangezet en zie een fout, maar weet niet hoe die op te lossen.

 

1/1UndefinedFunctionException in smarty_internal_templatebase.php(157) : eval()'d code line 82:Attempted to call function "smarty_function_cycle" from the global namespace.

  1. in smarty_internal_templatebase.php(157) : eval()'d code line 82
  2. at content_5b46f268c39030_22266601(object(Smarty_Internal_Template)) in smarty_internal_templatebase.php line 188
  3. at Smarty_Internal_TemplateBase->fetch('/home/deb44796n6/domains/camperreiswinkel.nl/public_html/pdf/invoice.product-tab.tpl') in HTMLTemplateInvoice.php line 352
  4. at HTMLTemplateInvoiceCore->getContent() in PDF.php line 128
  5. at PDFCore->render() in AdminPdfController.php line 210
  6. at AdminPdfControllerCore->generatePDF(object(PrestaShopCollection), 'Invoice') in AdminPdfController.php line 193
  7. at AdminPdfControllerCore->generateInvoicePDFByIdOrder('77') in AdminPdfController.php line 59
  8. at AdminPdfControllerCore->processGenerateInvoicePdf() in AdminController.php line 963
  9. at AdminControllerCore->postProcess() in AdminPdfController.php line 31
  10. at AdminPdfControllerCore->postProcess() in Controller.php line 242
  11. at ControllerCore->run() in Dispatcher.php line 428
  12. at DispatcherCore->dispatch() in index.php line 96
Link to comment
Share on other sites

Dag Anne,

Top! Hier kunnen we wat mee. 

Raar dat hij op deze functie crashed. Wellicht iets met serverinstellingen te maken.

Om dit op te lossen moet je via FTP /public_html/pdf/invoice.product-tab.tpl openen, en de regel 47 te verwijderen:

{cycle values=["color_line_even", "color_line_odd"] assign=bgcolor_class}

Deze regel zorgt ervoor dat alle productregels een andere kleur krijgen. Al jouw productregels op de factuur zullen dus dezelfde kleur achtergrond hebben. 

Hoor graag of dit werkt voor jou!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Goede morgen,

Ik heb het meteen geprobeerd, het werkt!!!

Het ook de delivery-slip.product-tab.tpl aangepast nu werkt het ook voor de pakbonnen!

Ik vind het wel een vreemde oplossing, maaaaar heel erg bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Camperreiswinkel.nl

Anne

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...