Jump to content

Hvilket Webhotel


mmalling

Recommended Posts

Nej, jeg synes ikke, at jeg har nogen problemer med DomainDirect.
Og deres support svarer ofte 24 timer i døgnet.

Alle Web-hoteller på DomainDirect kan køre "safe mode off",
så jeg ved ikke lige, hvor der skulle være begrænsninger for PrestaShop henne.
Og hvad det er for en sikkerhed, som du tænker på.

En evt. grænse for fri trafik er jeg nok ikke i nærheden af ;-)

Men du kan jo starte med at prøve det af GRATIS :-)

Link to comment
Share on other sites

Hvis man med installere via FTP mener at man ligger modulet ind i modules mapper via FTP og så trykker på knappen installer under moduler i admin delen i presta er det på sammen måde som jeg også altid har gjort.

Og klart sikkerheden skal være i top

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været lidt omkring, og det har taget mig noget tid at blive tilfreds. Jeg har dog endelig fundet en seriøst løsning jeg er tilfreds med. Meebox.dk. De har løsninger i alle prisklasser og en helt igennem god support.

Et eksempel på support var at jeg lørdag aften sad og nørklede med nogen småting, og ville så lige spørge supporten om noget. Og i tror sikkert det er løgn når jeg siger at jeg skrev 23.32 og jeg havde svare 23.34 samme dag. Og det var altså lørdag aften! Udover det så er vores hotel helt igennem stabilt, vi har overvågning på hele døgnet der mål en gang pr minut om serveren er nede.

Vi har den dyreste proløsning, den koster 199,- om mdn, men de også løsninger til 2kr,- pr mdn.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil stadig anbefale Domaindirect. En ulempe ved dem, er dog at man ikke kan tilgå database-serveren eksternt. Dvs. hvis man har en meget stor database, kan det være svært at tage backup.

/Kjeld


Hej Kjeld

Bruger du selv domain direct og hvilken størrelse hotel?

Hvad mener du med at man ikke kan tilgå database-serveren eksternt?

/Michael
Link to comment
Share on other sites

Hej Michael

Netstrømpen.dk kører hos Domaindirect i størrelse Basis Small. Det, jeg mener med at tilgå databasen eksternt, handler om at du f.eks. fra Linux (eller CygWin) kan køre komandoer som mysqldump og mysql direkte mod databasen (port 3306).

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Vi har kørt et stykke tid på http://www.unoeuro.com med denne piercing side: http://piercing-kit.com og jeg må sige at jeg er godt tilfrede, det performer virkelig godt, og priserne er meget rimelige...

Selv på et bronze hotel er der plads til gratis blog og forum (one click install) http://blog.piercingpusher.com/ - http://forum.piercingpusher.com

Mvh.
Jan

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg oplever ret dårlige svartider hos UnoEuro i disse dage. Så nu har jeg fulgt Tims varme anbefalinger af Meebox.dk og har oprettet et webhotel hos dem. Og jeg må sige, at det ser rigtigt godt ud indtil videre. Jeg plejer at kigge en del på statistikken fra statstrackvisits (fantastisk modul, hent det, hvis du ikke allerede har det). Og jeg prøvede lige at sammenligne statistikken for 1. december på www.butikki.dk. Det er nogle ret tunge udtræk der laves fra databasen, så det tager noget tid:

* UnoEuro: 37 s
* Meebox: 12 s

Det var noget af et løft. Og så loader siderne i shoppen helt klart hurtigere på Meebox end de gjorde på UnoEuro. Så hvis bare de kan holde oppetider, der er lige så gode som UnoEuro, så varer det ikke længe før jeg skifter.

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

jeg bruger meebox.net det er helt klart den bedste løsning..

Vi gik fra en Web1 (hed den tidligere 2kr/m) er nu på Pro1

Pro1 er en udgave lavet til mig. med de ændringer jeg har brug for.

Og Timpet

Fik svar kl 00:43 d. 25/12 ^^

Og Kjeld

Hvis du oplever problemer med svartiderne skriv til dem.

De fik min svartid ned med 10% ved at lave nogle ændringer i min php/database opsætning. (eller hvad nu de lavede.. Det virkede)
Kan være du kan få dem til det samme

Link to comment
Share on other sites

Jeg er stadig meget begejstret for Meebox. Det er et billigt og godt webhotel. Jeg har også fået strålende behandling, når jeg har henvendt mig til deres supportafdeling (fik f.eks. svar 2010-12-31 kl. 01:12). De har et affiliate-program, men jeg reklamerer gerne for dem helt gratis. Bemærk, at de giver 51 % rabat, hvis man skriver "amino".

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...