Jump to content
need4speed

Prestashop og Navision C5

Recommended Posts

Er der nogen som kender til en Prestashop som har lavet en Navision C5 integration?

Ved der findes en e-conomic integration.

Eller en som kan udvikle det for penge :) ?

Jeg lytter lige med her, er nemlig også interesseret i en løsning hvor man kan importere ordre fra Presta til C5

Jeg har snakket med en gut som kan gøre det for 25000 kr.

Løsningen er, at man benytter C5 som administrationsværktøj. Altså man opretter produkterne og håndtere ordrene via C5.

Skal vi splejse Homeshop ;)

Jeg synes det lyder i overkanten med 25k.
Kan du sende mig pm med detaljerne for projektet, så skal jeg høre en programmør jeg kender om en pris

mvh
Michael

I bund og grund er det bare at lave et sammenspil med Prestashop, så ordrene og varerne håndteres af C5 f.eks. styring af lagerantal og kunder.

Mere skal den egentlig ikke kunne håndtere.

I bund og grund er det bare at lave et sammenspil med Prestashop, så ordrene og varerne håndteres af C5 f.eks. styring af lagerantal og kunder.

Mere skal den egentlig ikke kunne håndtere.

Vil det sige at varerne oprettes og lagerstyring sker via C5 som som syncer med PRESTA eller hva ?
Altså man kun skal oprette varerne i C5 ?

Jeg har snakket med en C5 programmør som mente at det burde være nemt at lave integrationen med ordreindlæs men mangler nok lidt mere info, men det ville være fedt!

Ja det vil jeg mene det er.

Selvfølgelig kan man altid udvide det med, postdanmark track trace, så når ordren er ekspederet i C5, så modtager kunden et track and trace nr. Men i første omgang, ville det nævnte være rigeligt.

Der findes hvis en løsning til Magento, måske man kunne tage funktionerne fra denne C5 løsning.

Jeg har tidligere ønsket integration mellem C5 og Presta men har skiftet financial system til Aspect 4 - det kunne være super hvis det kunne integreres til prestashop

Vi har netop lavet en løsning mellem Axapta og Prestashop, hvis nogen kunne være interesseret.

Lyder spændende. Jeg har selv overvejet og tænkt på en integration, men er ikke rigtig kommet videre. I må gerne informere, om det fungerer osv :)