Jump to content

Vindbaarheid na upgrade + verhuizing


Frevab

Recommended Posts

Ik heb onlangs mijn webshop ge-upgrade van v 1.4 naar 1.7 (via MigrationPro module) en de shop verhuisd van een map in de root naar direct in de root.

sitemap aangemaakt (met module), robot.txt en htaccess aangemaakt, cache verwijderd.

Bij Google sitemap geupload en webshop opnieuw laten indexeren.

Via site:[domein] zijn de diverse pagina goed vindbaar maar de Google prestaties zijn gezakt naar bijna nul.  Organisch was de webshop altijd wel goed te vinden (vaak op de eerste pagina) maar nu niet meer. Google AdWords werk natuurlijk wel.

Het viel mij daarbij op dat de meta-zoekwoorden niet meer gebruikt worden in v.1.7.2, althans die mogelijkheid staat niet bij de SEO van ieder product.

Wat kan ik nog doen om de organische vindbaarheid weer op het niveau van voor de upgrade terug te krijgen?  Ik neem aan dat na het opnieuw crawlen van de nieuwe webshop (qua map) deze toch als vanouds vindbaar zou moeten zijn?

De oude map met daarin de oude webshop staat nog wel online maar via robot.txt geblokkeerd. Ik wil die voorlopig zelf nog kunnen raadplegen.  Google ziet die ook niet meer.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...