Jump to content

Levertijd per product


Martin89

Recommended Posts

Ik ben een webwinkel in prestashop aan het opzetten. Het systeem ziet er erg goed en overzichtelijk uit.

Ik kan alleen nergens de mogelijkheid/ functie vinden om per product de levertijd aan te geven.
Dus bijvoorbeeld dat in het CMS ik per product in een dropbox kan kiezen uit een aantal vooraf bepaalde levertijden.

Bijvoorbeeld 2 dagen, 8 dagen en op aanvraag.

Ik kan het me haast niet voorstellen maar volgens mij zit dit nog niet in prestashop verwerkt?

Zijn er niet meer mensen die dit goed zouden kunnen gebruiken?

Link to comment
Share on other sites

Nog even een verdere aanvulling, dit zou naar mijn idee in het tabblad combinaties als een mogelijkheid moeten zijn. Zodat je per optie van een product de levertijd kan aangeven.

Bijvoorbeeld bij een kledingzaak een blauw shirt in maat Medium is 2 werkdagen
maar zelfde blauwe shirt met maar Large is 8 werkdagen levertijd.

Hoop dat het idee zo duidelijk is. Hoor graag jullie ideeen en aanvullingen. Uiteraard hoor ik ook graag of er al zo'n module is ontwikkeld.

Link to comment
Share on other sites

Nah, ik betwijfel het of dit veel tijd gaat kosten en ik denk juist dat het een goede uitbreiding zal zijn. Ik ben niet opzoek naar iemand die dit wilt ontwikkelen want dat vindt ik zelf juist erg leuk:P

Ik was alleen erg verbaasd dat ik het niet kon vinden in de standaard, verder kan ik me niet voorstellen dat andere dit niet graag in hun webwinkel zouden willen tonen. Zeker bij kleding winkels, klanten die via internet willen bestellen willen graag weten wanneer ze erover kunnen beschikken toch?

Link to comment
Share on other sites

Ja, die informatie kun je toch ook los bij een product zetten? Hoef je toch niet de klant te laten kiezen in een drop-down ?
Ik vindt het een beetje overdreven. Informatie over de levertijden van een product in het geval van maten bijv. kun je dat toch als informatie erbij zetten?

Link to comment
Share on other sites

Nah, dat vind ik een goedkope oplossing. Je ziet inderdaad dat in prestashops veel mensen allemaal informatie in de omschrijving gaan plaatsen dat lijkt mij niet de doelstelling van een goede webshop.

Ik heb een mooi voorbeeld gevonden:
http://www.wehkamp.nl/herenmode/jassen/jacks-jassen/twinlife-jack/C02_A01_A61_826357/?PI=0

Daar zie je per maat of die direct leverbaar is of niet. Zodra je in het winkelmandje overzicht zit zie je ook duidelijk de levertijd weergegeven.

Zou toch een goede uitbreiding op prestashop zijn?! Maar er is dus nog niemand die dit heeft ingebouwd in zijn/ haar prestashop webwinkel?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 3 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...