Jump to content

[SOLVED] foutief korting label


Recommended Posts

Beste mede prestashoppers,

Na het invoeren van een catalogusprijsregel van 30% korting worden alle artikelen van een mooi rood 30% korting label voorzien (foto 1). Nadat het product in de winkelwagen is geplaatst blijft de eindprijs wel kloppen in de winkelwagen maar de basisprijs is ineens lager waardoor ook het kortinglabel veranderd naar 26% (foto2).

Mijn template is Blackhawk3.2 en PS versie 1.6.1.17

Wie heeft de oplossing?

korting1.jpg

korting2.jpg

Edited by renezo (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Beste inform-all,

In debug mode blijft komen er geen berichten, er is in de getoonde labels ook niet echt een lijn in te ontdekken, zet ik alles op 30% korting wordt er in de winkelwagen 26% van gemaakt, zet ik de korting op 20% wordt er in de winkelwagen 15% van gemaakt. De fout betreft alleen de labels. De berekende bedragen zijn juist. Al iemand weet waar ik het tonen van die kortingslabels in de winkelwagen zou kunnen uitzetten dan ben ik al erg geholpen.

Link to comment
Share on other sites

Ja, het is een probleem die vaker voorkomt. Maar om de labels niet zichtbaar te maken kunt u dit doen voor het standaard thema:

Het bestand:  themes/default-bootstrap/css/global.css

En zet onderdaad het bestand deze twee regels:

.price-percent-reduction {display:none!important;}
#reduction_percent {display:none!important;}

 

Link to comment
Share on other sites

Hi Inform-all,

Jouw code haalde alle labels weg maar heeft mij wel op het goede spoor gezet, ik heb binnen global.css de volgende code:

#cart_summary tbody td.cart_unit .price span.price-percent-reduction {
    margin: 5px auto;
    display: inline-block; }

gewijzigd in

#cart_summary tbody td.cart_unit .price span.price-percent-reduction {
    margin: 5px auto;
    display: none; }

Hierdoor blijft op productniveau de korting met de goed werkende labels zichtbaar en wordt in de winkelwagen alleen een doorgehaalde oude prijs en in het rood de nieuwe prijs getoond.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...