Jump to content

Volume Korting gaat niet goed?


Recommended Posts

Ik zit met een probleem waar zowel ik als de ontwikkelaar van het Mega Shop thema niet uit kunnen komen.

Ik heb namelijk onder Product >> Prijzen >> Specifieke prijzen een Volume Korting ingevoerd. Bij 2 producten 5% korting, bij 3 producten 10% korting, bij 5 producten 15% en bij 10 producten 20%

Wanneer ik alles bekijk in de Front-Office dan staat de tabel met kortingen goed, bij het opgeven van het Aantal=1 gaat het ook goed, echter bij Aantal=2 wordt de verkoopprijs plotseling EUR 0,00 ??  (Zie bijlages) terwijl in het Winkelwagentje WEL alles goed wordt doorberekend!


Ik heb de ontwikkelaar daar een vraag over gesteld die dit uitgebreid heeft getest en hij is tot de conclusie gekomen dat dit niet in zijn Thema zit, maar dat het wellicht een Bug is binnen PrestaShop. Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het toekennen van Volume kortingen en mij ook het resultaat kan laten zien dat het WEL goed is?

Aantal=1.png

Aantal=2.png

Winkelwagen.png

Link to comment
Share on other sites

Dit heeft de ontwikkelaar van het thema ook al uitgeprobeerd, maar daar lag het niet aan. Het blijkt algemeen bekend te zijn dat PrestaShop niet goed met meerdere prijsspecificaties overweg kan. Wellicht dat jij het eens kan proberen binnen jouw thema puur als test en verneem dan graag je bevindingen!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...