Jump to content

Productnaam


El zorro

Recommended Posts

Weet iemand in welk veld de productnaam opgeslagen wordt van PrestaShop versie 1.7? Mijn PrestaShop database is gekoppeld met FileMaker Pro 16, het veld waar normaal de productnaam staat (ps_product_lang::name) is precies veranderd naar de tekst van de link rewrite.  Het gebeurt soms als een nieuw product handmatig ingevoerd wordt dat dit niet zichtbaar is. 

Als de producten geïmporteerd worden via CSV is dit wel altijd goed. 

Kan het dat ik de titel van het product uit het verkeerde veld haal?

Dit probleem is begonnen sinds de upgrade van PrestaShop v1.6 ->v 1.7 en de upgrade van FileMaker Pro v14 -> v16.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Er is in de database - voor zover het de business data betreft - heel weinig veranderd tussen 1.6.1 en 1.7 (tussen 1.6.0 en 1.6.1 zijn de verschillen groter). Dus het ligt aan de aanmaak en niet aan de opslag van de naam. Maar je verhaal biedt te weinig aanknopingspunten om te zeggen waar het misgaat.

Link to comment
Share on other sites

Ondertussen is het probleem opgelost. Ik werk in een multistore omgeving en mijn testshop stond nog actief. We gebruiken Filemaker als kassa systeem gekoppeld aan de PrestaShop database. En bepaalde producten waren enkel zichtbaar in de testshop.

Het had dus niets te maken met versie upgrade, maar gewoon met multisore. 

In elk geval bedankt voor de reactie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...