Jump to content

Website Contact Formulier Na update probleem


roorda1963

Recommended Posts

Wie kan mijn helpen ,  ik heb een aantal sites gebouwd ,  Maar nu heb ik een probleem met een presta shop site van een klant / Kennis waar ruim anderhalf jaar het contact formulier werkte en ruim 400 mails zijn er door gegaan  maar vanaf Augustus met update  werkt het niet meer..   alle instellingen zijn het zelfde gebleven.

Ik heb ook alles bekeken  maar ik kan geen fout zien ,  dit is de tekst wat het formulier nu geeft :   Fout opgetreden tijdens het verzenden

dit vind in vreemd.   het is presta shop  1.6 en de update is de laatste.

 

waar kan dit aan liggen? 

wie kan mij  helpen.

thanks

eelco

 

 

 

 

 

2017-11-13.png

Link to comment
Share on other sites

Hey Eelco,

 

Werken de andere emailtjes (orders, nieuwe klanten etc) wel? 

Je zou even kunnen proberen debugmodus aan te zetten. Waarschijnlijk krijgen we dan een error waar we wat mee kunnen. 
In je FTP: config mapje -> defines.inc.php -> regel 29 van :    

define('_PS_MODE_DEV_', false);

naar:     

define('_PS_MODE_DEV_', true);

Link to comment
Share on other sites

Heb je de shop de afgelopen tijd geupdate naar 1.6.1.17?

Zoja: waarschijnlijk ben je vergeten de optie (werk het standaard thema bij) aan te zetten
Er is het een en ander veranderd in de mailinstellingen omtrent het contact formulier i.v.m veiligheid
Je zou deze bestanden kunnen aanpassen en dan zouden je klanten weer gebruik kunnen maken van het contact formulier.

https://github.com/PrestaShop/PrestaShop/pull/8168/files#diff-eae3981efc859f7a5581c7aef4b68cbd

Succes
 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Bestaan d

On 14-11-2017 at 2:52 PM, Wallgrind.nl said:

Heb je de shop de afgelopen tijd geupdate naar 1.6.1.17?

Zoja: waarschijnlijk ben je vergeten de optie (werk het standaard thema bij) aan te zetten
Er is het een en ander veranderd in de mailinstellingen omtrent het contact formulier i.v.m veiligheid
Je zou deze bestanden kunnen aanpassen en dan zouden je klanten weer gebruik kunnen maken van het contact formulier.

https://github.com/PrestaShop/PrestaShop/pull/8168/files#diff-eae3981efc859f7a5581c7aef4b68cbd

Succes
 

 

Ik heb prestashop versie 1.6.1.18 draaien met een multistore echter heb ik op de 2 shops het zelfde probleem.

 

Bestaan deze 2 files zodat ik ze enkel dien te uploaden op de juiste plaats? Ik had reeds de 2 files aangepast en toen was de contactpagina wit.

 

Alvast bedankt!

 

Mvg,

Kevin

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Op 1-5-2018 om 11:02 AM, kevinderas zei:

Bestaan d

 

Ik heb prestashop versie 1.6.1.18 draaien met een multistore echter heb ik op de 2 shops het zelfde probleem.

 

Bestaan deze 2 files zodat ik ze enkel dien te uploaden op de juiste plaats? Ik had reeds de 2 files aangepast en toen was de contactpagina wit.

 

Alvast bedankt!

 

Mvg,

Kevin

 

Goede morgen
Je kan de rode - lijnen verwijderen en de groene  + lijnen toevoegen uit de bestanden en dan zou het moeten werken.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...