Jump to content

Alleen voor de zakelijke klant


HAIRWEBSHOP

Recommended Posts

Beste,

 

Ik heb de optie B2B aangevinkt, deze geeft ons wat extra opties, maar voorkomt niet dat consumenten zich kunnen registreren en bestellen. Als het lukt, gaan consumenten toch proberen zich als zakelijke klant voor te doen om zo goedkoper uit te kunnen zijn.

 

Hoe kunnen wij ervoor zorgen dat uitsluitend zakelijke klanten bij ons kunnen bestellen?

 

Bij voorbaat dank.

Link to comment
Share on other sites

BTW nummer verplicht stellen en deze direct controleren d.m.v het VIES systeem. Helemaal waterdicht is het nooit, maar dat gaat denk ik ook niet lukken. Soms moet je een marge incalculeren van klanten die er toch tussendoor glippen maar eigenlijk moet je die dankbaar zijn want ze maken je opmerkzaam om de onvolkomenheden in je shop.

Link to comment
Share on other sites

Bedankt, Curious, voor jouw snelle reactie op mijn vraag.

 

Naar aanleiding van jouw advies heb ik het btw-nummer als verplicht veld opgegeven, hoe kunnen we het btw-nummer door middel van het VIES systeem laten controleren?

 

Bij voorbaat dank.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

idd BTW nummer verplicht maar eventueel ook instellen dat je eerst het account moet goedkeuren. Op deze wijze hou je zelf controle hierop, kost alleen tijd.

Ik weet niet hoeveel klanten er zich dagelijks aanmelden bij je maar dit zou een optie kunnen zijn.

 

John

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...