Jump to content

wijzigingen niet zichtbaar


Recommended Posts

Ik heb een thema gekocht en heb hier mijn aanpassingen in gedaan. Echter, als ik erin werk en ik zet de winkel op 'actief' dan zijn de aanpassingen zichtbaar. Sluit ik daarna de pagina en voer ik de URL handmatig in dan zijn de wijzigingen verdwenen. De ene keer zijn ze zichtbaar, de andere keer niet. Ik klik elke keer op 'opslaan' dus dat kan het ook niet zijn.

Voordat ik het thema kocht heb ik eerst aangerommeld in het standaard thema om e.e.a. te testen, het thema is daar dus overheen gekomen. Alles wat dubbel was heb ik al verwijderd. Ik begrijp niet dat de wijzigingen (in slider, horizontaal menu, etcetera) even zichtbaar zijn en dan weer verdwijnen.

 

Heeft iemand de gouden tip?

 

Overigens nog even een aanvulling: als ik dan terug ga naar het configureren van mijn gekochte thema, dan staan bepaalde aanpassingen die ik deed er ook niet meer bij. Ik sla ze vervolgens opnieuw op, ga naar de webshop en zie de geupdate webshop weer. Vervolgens springt alles weer terug en is het ook weer in het configuratiescherm terug bij het oude.

Edited by Mijnnaamisjudith (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...