Hendrik B Posted December 20, 2016 Share Posted December 20, 2016 hallo , Ik heb ook Mollie geinstalleerd en een een test key aangemaakt dus ik ben aan het kijken of het werkt maar bij mij zit er een probleem in de presta shop ik heb presta 1.6.1.9 , het volgende is er aan de hand, als ik de winkelwagen heb gevuld, account heb aangemaakt, ga k naar afrekenen kies mijn mijn verzender accepteer de voorwaardes etc en dan ik kies mijn bank in Ideal omdat ie in een test fase staat staat er alleen TMB TheMollieBank op zich niet erg maar als ik deze bank TMB aanklik kom ik weer op de mijn eigen homepage ( beginpagina ) uit . Dan dacht ik ik moet gewoon ook een live key invoeren ook dat heb ik gedaan, dan zie je wel alle banken voorkomen in het rijtje, maar weer het zelfde probleem ik kom na de keuze van de juiste bank wederom in mijn beginpagina van de webshop uit.. Wie weet hier een oplossing op , ik heb de firma Mollie hier over gebeld en die hebben er naar gekeken en volgens hun ligt de fout in presta shop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted December 20, 2016 Share Posted December 20, 2016 Dag Hendrik, Gebruik je toevallig iets van private shop of staat je shop nog in onderhoudsmodus? Jij kan namelijk wel in de shop, maar Mollie kan in dat geval geen terugkoppeling geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hendrik B Posted December 20, 2016 Author Share Posted December 20, 2016 (edited) Hoi , Ja dat had ik ook gedacht en inderdaad ik had hem ook in de onderhoudmodus staan maar na het weer live te zetten was het probleem nog niet opgelost zo heeft ook een medewerker van Mollie een account aangemaakt en geprobeerd iets te kopen en af te rekenen en dat lukte hem ook niet Ik mocht dan al mijn FTP en wachtwoorden doormailen naar mollie zodat hun er naar zouden kunnen gaan kijken, vond ik het een beetje te vroeg voor ik dacht vraag het eerst hier hier is volgens mij "DE" kennis aanwezig Edited December 20, 2016 by Hendrik B (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted December 20, 2016 Share Posted December 20, 2016 Dag Hendrik, Ze staan wel open om je te helpen, gelukkig. Veel meer kan ik er ook niet van zeggen, totdat ik je errorlog oid zie. Het is denk ik sneller om een FTP accountje aan te maken en Mollie te laten kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hendrik B Posted December 20, 2016 Author Share Posted December 20, 2016 (edited) Hoi, Ja dat zeker maar ik zocht snel een antwoord ben bang dat het best lang kon gaan duren waar vind ik die errorlog bestand ? ik heb even op je logo geklikt maar jullie moeten zoiets toch wel eens tegenkomen toch ? je maken ook mooie dingen Edited December 20, 2016 by Hendrik B (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 Dag Hendrik, Die kan je vinden op de server waar je gehost staat. Dat kan bijvoorbeeld Directadmin, Plesk of Cpanel zijn. Het ligt er per systeem aan waar je moet kijken voor je logs. Misschien dat je hostingpartij wel aan deze gegevens kan komen, als je ze zelf niet kan vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts