Jump to content

Ideal probleem


Hendrik B

Recommended Posts

hallo ,

 

Ik heb ook Mollie geinstalleerd en een een test key  aangemaakt  dus ik ben aan het kijken of het werkt maar bij mij zit er een probleem in de presta shop ik heb presta 1.6.1.9 , het volgende is er aan de hand,  als ik de winkelwagen heb gevuld,  account heb aangemaakt, ga k naar afrekenen  kies mijn mijn verzender  accepteer de voorwaardes etc  en dan  ik kies mijn bank in Ideal omdat ie in een test fase staat staat er alleen TMB TheMollieBank op  zich  niet erg  maar als ik deze bank TMB aanklik  kom ik weer op de mijn eigen homepage ( beginpagina ) uit  .

Dan dacht ik ik moet  gewoon ook een live key invoeren ook dat heb ik gedaan,  dan zie je wel alle banken voorkomen in het rijtje,  maar weer het zelfde probleem ik kom na de keuze van de juiste bank wederom in mijn beginpagina  van de webshop uit..  :(

 

Wie weet  hier een oplossing op , ik heb  de firma Mollie hier over gebeld en die hebben er naar gekeken en volgens hun ligt  de fout in presta shop  :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Hoi ,

 

Ja dat had ik ook gedacht en inderdaad ik had hem ook in de onderhoudmodus staan maar  na het weer live te zetten  was het probleem nog niet opgelost zo heeft ook een medewerker van Mollie een account aangemaakt en geprobeerd iets te kopen en af te rekenen en dat lukte hem ook niet 

 

Ik mocht dan al mijn FTP en wachtwoorden doormailen  naar mollie  zodat hun er naar zouden kunnen gaan kijken, vond ik het een beetje te vroeg voor  ik dacht vraag het eerst hier  hier is volgens mij "DE" kennis aanwezig   :)

Edited by Hendrik B (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Dag Hendrik,

 

Die kan je vinden op de server waar je gehost staat. Dat kan bijvoorbeeld Directadmin, Plesk of Cpanel zijn. Het ligt er per systeem aan waar je moet kijken voor je logs.

 

Misschien dat je hostingpartij wel aan deze gegevens kan komen, als je ze zelf niet kan vinden.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...