Jump to content

Top menu aanpassing


Recommended Posts

Hallo,

 

Ik gebruik Prestashop 1.6.1.1 met Thema pf_megashop.

 

Nu heeft iemand wat voor mij aangepast en ik wil dat weer terug veranderen, maar ik kan nergens vinden waar ik dit kan instellen. Het gaat om de volgende url:

 

http://www.nasuta.nl

 

Helemaal bovenin staat een menubalk met Welcome Visitor etc en klantenservice en Settings.

 

Ik wil hiervan klantenservice verwijderen, maar waar kan ik dit vinden?

 

Ray

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de documentatie nu aantal keren helemaal door genomen en overal gekeken. Ik kan het echt niet vinden. Geen enkele hook geeft deze informatie weer.

Als ik bij de megashop layout kijkt, staan er nummers bij die verwijzen naar de verschillende blokken, het deel wat ik moet aanpassen staat helemaal bovenaan, dat dunne deel (Nog boven 1 (PtS Quickseach block) en 2 (Cart Block).

Het is even lastig te zien op het plaatje hier beneden aangezien ik het flink uitvergroot heb. Maar dat regeltje van Welcome visitor you can login etc.. Daar staat dus bij mij aan de rechterkant ? Klantenservice en Settings en Nederlands vlaggetje.

 

Klantenservice moet dus verwijderd worden.

 

yfRkj0B9.png

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het vermoeden dat achter 1 van die haken home of top dat is geregeld, dus dat je daar klantenservice uit kan zetten

Ik heb alle hooks langs gelopen, kom wel zaken tegen die ik kan aanpassen, maar dat is allemaal een stuk lager en dus net niet die ik nodig heb.

 content

Overigens geldt dit ook voor de andere menu's die op deze balk staan zoals settings, die kom ik ook nergens tegen in static content:

 

Fs4P7ipU.jpg

Edited by ray52 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

En er is ook nergens een losse module die dat regelt. Je zou in je modulelijst kunnen kijken en dan eerst even als auteur de template leverancier selecteren zodat je alle meegeleverde modules van hun in 1 x ziet. Als ik met chrome developer tool kijk dan geeft hij Topbar aan. Wellicht dat daar een module van is

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...