Jump to content

Problem med vægt og Moduler


Torben

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har to problemer, som jeg har søgt efter hjælp til at løse. Det er ikke lykkedes, så derfor dette opslag:

 

1) Når jeg opretter eller retter en vare har jeg et problem ved Pakkevægt: Katalog > Varer > Forsendelse > Pakkevægt.

Jeg skal f.eks. skrive 0.125. Så sker der det, at når jeg har skrevet 1, så hopper kurseren hen til højre bag ved alle 0'erne. Så klikker jeg med musen på stedet, hvor 2-tallet skal stå. Så snart jeg har skrevet 2-tallet, hopper kurseren ud til højre igen. Kan dette løses?

 

2) Når jeg klikker på Moduler > Moduler, så kan jeg ikke nå at søge efter et modul, før siden genindlæser - og det gør den i én uendelighed. Jeg kan omgå det lidt ved at klikke på en anden gruppe end Alle 2-3 gange, så genindlæser den ikke hurigere, end at jeg kan nå at søge og finde og komme ind på det modul, jeg skal arbejde med.

Den samme effekt opnår jeg, hvis jeg klikker øverst Connect to Prestashop Marketplace account og så logger mig ind.

Men findes der ikke en løsning, så denne genindlæsning ikke begynder hver gang, jeg kommer på Moduler?

 

Vh Torben

Link to comment
Share on other sites

Hej Torben

 

1) Jeg har samme problem, så det er åbenbart sådan det virker.

 

2) Er du sikker på at siden er færdig med at indlæse når du starter søgningen? Indlæsningen kan nemlig tage frygtelig lang tid i PrestaShop 1.6. Jeg har således ændre i koden, så der ikke indlæses modluer fra PrestaShop MarketPlace. 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Helt ærlig....

 

Et problem fra august 2016, og så vender du først tilbage nu.

 

1) ja, jeg har samme problem

2) Er du sikker på at siden er færdig med at indlæse, når du starter søgningen=

 

Dit problem kan ikke være særligt stort for dig, siden du er så længe om at vende tilbage på dit indlæg.

Link to comment
Share on other sites

Den eneste hjælp, jeg fik for nogle måneder siden, var fra elund - tak for det. Så jeg har ad andre kanaler forsøgt at få det løst, men det fungerer stadig ikke optimalt.

pertho - man kan altid diskutere, hvor stort et problem er, men i hvert fald må jeg indtil videre leve med irritationen over de 2 nævnte ting. Og derfor prøvede jeg endnu engang, om andre kunne hjælpe.... Måske er der nogen, der kan hjælpe nu....

Edited by Torben (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...