Jump to content

Geen producten zichtbaar, in Nieuw Binnen.


Recommended Posts

Op mijn homepage bij, Nieuw Binnen, zijn geen producten zichtbaar. Er staat een blauw vak met de tekst: 

 er zijn op dit moment geen nieuwe producten.

(zie de bijlage)

Kan ik dit ergens zelf toevoegen?

Dit probleem geldt eigenlijk ook voor: Best verkochte producten. (hier staat maar 1 foto)

 

Grtjs 

Cup of Me

post-1221654-0-76315100-1468834240_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Beste Cupofme,

 

Het is helaas niet mogelijk om een product daarbij toe te voegen. Wel is het mogelijk om in te stellen hoe lang een product als "nieuw" wordt beschouwd. Dit kun je doen door naar "Modules > Modules en Services" te gaan, zoeken naar "Nieuwe producten blok" en het aantal dagen aanpassen.

Best verkochte producten worden uiteraard pas zichtbaar wanneer er iets is verkocht.

Ook is het mogelijk om deze blokken uit te schakelen zodat deze niet zichtbaar zijn wanneer er geen producten in staan. Dit kun je bij de zelfde instellingen doen, voor de best verkochte producten moet je zoeken naar "Best-verkochte-producten-blok"

Ik hoop hiermee je vraag te hebben beantwoord.

 

Met vriendelijke groet,

 

Het Adeko team!

Link to comment
Share on other sites

Hi Adeko team,

 

Bedankt voor de snelle reactie & de info!

 

Duidelijk verhaal. Het aantal dagen instellen is zeker handig, dit ga ik toepassen. 

Blokken aan en uitzetten kan ook zeker van pas komen, als er niks in staat.

 

Ik heb trouwens het "nieuw producten blok" vol gekregen door een kopie te maken van een artikel en het oude artikel te verwijderen. Hierdoor krijgt het een nieuw nr. nieuwe datum ect....beetje omslachtig, maar ik ben nog niet online...dus het kan nog;) 

 

Grtjs

Cup of Me

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...