Jump to content

homeslider kleuren te fel, na uploaden


Recommended Posts

Mijn homeslider veranderd van kleur als ik hem upload / plaatst in prestashop. De kleuren worden te fel en te overbelicht.

 

Zie bijlage.

slider online = te fel en overbelicht

slider photoshop = originele kleur die ik wil hebben.

 

Al mijn andere foto's bewerk ik ook in photoshop en die zijn gewoon goed van kleur, alleen mijn homeslider niet, na uploaden. Ik heb ook al geprobeerd om de homeslider foto, minder fel te maken en donkerder en dan uploaden... maar dit werkt ook niet.

 

Iemand tips??

post-1221654-0-83555100-1468416655_thumb.jpg

post-1221654-0-73159400-1468416656_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Beste Cupofme,

 

Het is mogelijk dat er een css filter is toegepast over je slider. Als dit niet de oplossing is, zou je dan de URL van je webshop willen delen zodat dit verder kan worden bekeken?

 

Met vriendelijke groet,

 

Het Adeko Team!

Link to comment
Share on other sites

Beste Cupofme,

 

Normaal zou deze filter terug te vinden zijn in een CSS bestand van de module of in de stylesheet van het gekochte thema. Helaas is dit niet het geval in jouw webshop. Wanneer je de afbeelding vanuit de slider in een nieuw venster opent kun je zien dat het inderdaad niet de juiste kleuren heeft, dus lijkt het mij dat het al fout gaat voor het uploaden van de afbeelding. Zou het mogelijk kunnen zijn dat de afbeelding fout is opgeslagen vanuit Photoshop?

Ik raad je aan om het PSD bestand op te slaan voor web en deze nog is te uploaden in de Home Slider module. Opslaan voor web doe je door de sneltoets "CTRL + SHIFT + ALT + S" te gebruiken. Ikzelf gebruik voornamelijk de instellingen vanuit de bijgevoegde afbeelding.

 

Met vriendelijke groet,

 

Het Adeko Team!

post-1287769-0-47325600-1468498894_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...