Jump to content

Webservices, Dinero & Storebuddy


silenthilldk

Recommended Posts

Hejsa.

 

Jeg forsøger at lave en automatiseret integration fra Prestashop over i Dinero, via Storebuddy. Dette kræver en API adgang via. prestashops webservice over til Storebuddy, men der kan desværre ikke etableres forbindelse til Storebuddy via. API nøglen. Storebuddys support kan desværre ikke hjælpe, da det tyder på at API nøglen simpelthen ikke giver den forbindelse som Storebuddy har behov for.

 

Ved forsøg at logge ind via browser med API nøglen, så afviser den nøglen.

 

Nogle der ved hvad der kan være årsagen? Jeg har prøvet at google lidt på det, og fandt en mulig løsning med noget kode i .htaccess, men det hjalp desværre ikke.

 

På forhånd tak :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke det er et generelt problem, for mange kører jo Dinero i dag, og lur mig om ikke rigtig mange af dem også har webshop - så der kræves denne opsætning via. Storebuddy. Så jeg tror jeg har noget indstilling eller form for blokering, der forhindrer at jeg kan tilgå den via. min API Webservices nøgle :(

Link to comment
Share on other sites

Det ville være lækkert med lidt hjælp :)

 

Har kørt med Billys Billing, men synes simpelthen der er så mange fejl og finurligheder i deres systemer, især efter jeg kom på den nye udgave - har måtte slette et helt årsregnskab efter en fejlbehæftet momsopsætning, som jeg først fandt ud af efter at hele året var bogført, og det satte mig under enormt pres lige pludselig da jeg fandt ud af fejlen, fordi jeg skulle have opsat ny konto og lagt det hele ind på ny (kan være modulet, men det ændrer jo ikke på at det bare ikke har "spillet" hos mig på noget tidspunkt)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...