Jump to content

[løst]Hjælp, har ikke adgang til backoffice efter update


mostlyharmless

Recommended Posts

Jeg har et stort problem, har lige opdateret fra 1.6.0.14 til 1.6.1.5 via 1 click.

Nu har jeg så bare ikke mulighed for at logge ind, bliver konstant redirected til login siden igen, har prøver at slette cookies osv, men det er det samme.

Har prøver at ændre password via mysql med cookie key osv, men jeg bliver bare redirected tilbage til login siden.

Har seriøst brug for nogen der har en løsning.

Mvh.
Bo

Edited by mostlyharmless (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Oki til dem der skulle støde ind i dette problem engang.

Gå ind i databasen via mysql eller lignende.

Find tabellen "ditpræfix_configuration" (udskift ditpræfix med hvad dit tabel præfix er ex. ps. pres eller lignenden)

Vis dataen i denne tabel.

Find linien der hedder "PS_CIPHER_ALGORITHM" og skift den fra 1 til 0.

Og det var så (åbenbart) 5 timers arbejde på 10 min.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mostlyharmless. Glad for din tilbagemelding og glad for at du fik det til at virke. Det var god information.

 

Jus.cis: DU virker ikke særlig seriøs. Skriver i det danske forum med Google oversætter. Jeg kan godt forstå at blev afvist af Mostlyharmless

 

JEG ville have gjort det samme. DU virker som en useriøs pengemsskine.

 

Du må selv oversætte mit indlæg til engelsk. Du kan gøre det via Google translaste.

Link to comment
Share on other sites

vi har et team af mere end 500 + eksperter , der kan løse dine problemer , kan du også besøge vores hjemmeside

 

www.cisin.com

Tak

 

You are in the Danish forum, so it is expected that you write in Danish. A few people that help here use Google translate, and it can work - especially if you were trying to offer your help for free and actually came up with some solutions to the poster's problems.

 

However, bumping into a thread and offering paid services is not really how we run this part of the PrestaShop forum.

Freelancer.com is a good source if you are looking for work.

 

By the way, the company you claim to work for (perhaps a proper signature on your profile would help you gain some trust) have some issues with SSL on the website.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...