Jump to content

Korting toegewezen aan aantal producten opheffen en vervangen door Prijsregel korting


Recommended Posts

Beste Forum lezers,

even volgende bemerking, ik had 'n hele rits producten van 'n fabrikant een 5% korting toegewezen via producten --> Specifieke prijzen (via cvs destijds geïmporteerd). Nu heeft de fabrikant een tijdelijke korting toegestaan van 20%, deze had ik via Prijsregels --> winkelwagen regels toegevoegd.

 

Wat blijkt, dat de vorige 5% korting nog steeds wordt getoond in de FO (-5% - 20% korting!!). Ik zie voorlopig geen andere mogelijkheid, dan deze allemaal (Ruim 140) manueel te gaan verwijderen!

 

Verder valt het me ook op, dat er geen vermelding wordt gegeven van de 20% korting die ingesteld is bij winkelwagen regels, in FO, naast de normale prijs, zoals wel het geval is voor de 5% korting, ingesteld via Producten --> Specifieke prijzen.

 

Bij het bestellen van 'n afgeprijsd product komt wel de melding van deze korting (-20%) in het bestelformulier in de winkelwagen.

 

Weet iemand 'n toepassing of mogelijkheid voor deze omslachtige aanpassingen.

Een mogelijkheid om ook het kortingspercentage/bedrag te tonen in FO?

 

MVG,

Generaal

Link to comment
Share on other sites

Blijkbaar heeft niemand last van deze situatie..

 

Het wordt stilaan eens tijd dat er gedacht wordt aan shop eigenaren die meer dan 5 producten bij te sturen hebben, wat functionaliteit betreft, op vele vlakken echt belabberd. 

 

De "Aanbieding" tab, blijft al maanden met dezelfde "in de aanbieding" producten dollen, ondanks dat er meer dan 1000 andere producten het label "in de aanbieding" hebben aangevinkt.

 

Zonde van zoveel positieve energie in negatieve zaken te steken..Hoop dat m'n eens wakker wordt en deze eenvoudige zaken, rechtzet.

Eveneens is m'n niet in staat om mijn nieuw email adres op te nemen in dit forum, m'n oud is gone..dus krijg geen notifications meer.

 

Sorry  maar het moest me eens van 't hart.

MVG,

Generaal

Link to comment
Share on other sites

Waarom gebruik je een winkelwagen regel en geen catalogus regel?

 

Heb je Prestools Suite al eens gebruikt? Dat gaat vooral over massa aanpassingen. Discounts en masse verwijderen zit toevallig in een betaalde plugin maar bijvoorbeeld prijs aanpassen of andere categorieën toewijzen kun je met de gratis tool.

Link to comment
Share on other sites

Beste Musicmaster,

Zojuist een catalogus regel aangemaakt, blijkbaar heb ik me laten misleiden door de opties die als basis zichtbaar waren en me niet geschikt leken. Dit lijkt te werken, alvast bedankt voor deze tip.

 

Ik zal me eens verdiepen in die Prestools suite.

Verder misschien 'n oplossing voor het tabje "Aanbiedingen" Dat steeds dezelfde oninteressante artikelen blijft weergeven, ondanks dat ik al verschillende opties heb veranderd.

 

MVG,

Generaal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...