Jump to content

Vreemd vertaal probleem


Recommended Posts

Beste Prestashop gebruikers.
Ik ben totaal nieuw met Prestashop, wel veel ervaring met Woocommerce.
Op dit moment ben ik bezig met het opzetten van een webwinkel, reeds een mooie thema aangeschaft.
Dit thema is natuurlijk in het Engels. Probeer het nu te vertalen de meeste elementen zijn modules in dit thema.
De bouwer heeft de footer in custom html module gedaan. Echter als ik dit wijzig naar het Nederlands zie ik het wel in het Nederlands als ik ingelogd ben, maar zodra ik uitlog, is het vreemd genoeg weer in het Engels.

Tevens probeer ik de footer copyright aan te passen, de footer-v1.tpl aangepast, en naar de ftp gekopieerd. Ook zie ik hier geen wijziging, blijft het zelfde.

Gebruik dit thema

http://themeforest.net/item/express-multipurpose-responsive-prestashop-theme/13312159?s_phrase=&s_rank=20

Link to comment
Share on other sites

 Echter als ik dit wijzig naar het Nederlands zie ik het wel in het Nederlands als ik ingelogd ben, maar zodra ik uitlog, is het vreemd genoeg weer in het Engels.

 

Klinkt alsof je twee talen geactiveerd hebt en het systeem er als je uitgelogd bent vanuit gaat dat buiten Nederland bent. 

Link to comment
Share on other sites

Klinkt alsof je twee talen geactiveerd hebt en het systeem er als je uitgelogd bent vanuit gaat dat buiten Nederland bent. 

Klopt musicmaster, Had twee talen geïnstalleerd Engels, en Nederlands.  Engels verwijderd  en "Hercompileer templates als de files zijn bijgewerkt"  gedaan, daarna ook nog "Cache legen" heeft voor mij geholpen, dus probleem is opgelost. :-)

Edited by Idaniel (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...