Jump to content

[Opgelost] Postcode In Correct Formaat


Recommended Posts

Hallo,

 

Als een klant zich inschrijft, dan is deze verplicht een postcode in te voeren (formaat NNNN LL).

Nu werken bepaalde modules goed als je b.v. 1000 AA invult, maar niet als je 1000AA invult, terwijl het wel mogelijk is 1000AA in te voeren. Er volgt dan geen foutmelding.

 

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de postcode alleen als 1000 AA ingevuld kan worden?

 

Met vr.gr.,

 

Frank

Link to comment
Share on other sites

Als je dat zou willen nakijken, heel graag! Wij gebruiken nu Shipping cost by postcode (in een testomgeving) en daar kan je bezorg postcodes opgeven, maar dan via het formaat NNNN LL. Werkt feilloos, maar ziet postcodes alleen ingevoerd als NNNN LL en NNNNLL ziet deze niet. Nu alle bestanden in het thema opgefrist met maxlength="6" bij de postcode invoer.

 

 

 

door een nieuwe haak te maken in de AddressController

 

Dat zegt mij niet zo veel. Ben geen programmeur. Dus als je wat uitleg erbij zou willen geven, dan ben ik je bijzonder dankbaar.

 

Met vr.gr.,

 

Frank

Link to comment
Share on other sites

Beste mdekker,

 

Als ik deze module probeer te installeren, dan krijg ik deze foutmelding:

 

[PrestaShop] Fatal error in module file :/home/partners/domains/partnersincrime.nl/public_html/prestashop/classes/module/Module.php(2870) : eval()'d code:
Can't use function return value in write context

 

Met vriendelijke groet,

 

Frank

Link to comment
Share on other sites

Kan het met mijn PHP versie te maken hebben?

 

Optionele parameters Repareer aub de volgende fout(en)

  • U maakt gebruik van PHP versie 5.3.29. Binnenkort zal PHP 5.4 de nieuwste PHP versie ondersteund zijn door PrestaShop. Om ervoor te zorgen dat je klaar bent voor de toekomst, raden wij u aan nu upgraden naar PHP 5.4!
Link to comment
Share on other sites

Ik voeg de module toe en wil dan installeren. Krijg een waarschuwing dat het geen officiële module is en daarna krijg ik dit scherm (in debug mode):

 

Fatal error: Can't use function return value in write context in /home/partners/domains/partnersincrime.nl/public_html/prestashop/classes/module/Module.php(2870) : eval()'d code on line 91 [PrestaShop] Fatal error in module file :/home/partners/domains/partnersincrime.nl/public_html/prestashop/classes/module/Module.php(2870) : eval()'d code:
Can't use function return value in write context

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...