Jump to content

Ny email


Torben

Recommended Posts

Jeg har brug for at lave en ny email: Betal via PayPal (evt. som en kopi af en af de eksisterende, f.eks. bankwire). Jeg har lavet en kopi og givet den nyt navn, uploaded via ftp til mails/da, men kan ikke se den, når jeg skal bruge Statusser, eller når jeg går ind på Oversættelser > Email oversættelsesskabelon.
Hvad kan jeg gøre?

PS 1.6.0.8

/Torben

Link to comment
Share on other sites

Tak fordi du oprettede en ny tråd, så vi ikke får forskellige problemer rodet sammen:-)

 

For lige at får klarlagt problemet: Der findes en template til Paypal allerede som standard, hvorfor kan du ikke bruge den?

 

Normalt, hvis din template ellers overholder html-standarden, vil den blive vist i statusser, når du laver en html-fil og en txt-fil, så hvis du ikke kan bruge den standard template, der allerede findes, er du nødt at vise nogle flere oplysninger om den du har lavet, så vi måske kan spotte problemet. Jeg skal lige sige, at jeg ikke bruger Oversættelser - Email oversættelsesskabelon, da dette ikke har virket i tidligere versioner (og jeg aldrig har brugt det). Så jeg vil gerne se din skabelon i html og skærmdumps osv. - altså så mange oplysninger som muligt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...