Jump to content

OPGELOST. Titel en meta tags per pagina


yib

Recommended Posts

Hoi

 

Op mijn site hebben alle pagina's dezelfde titel / metatags description/keywords.

Die van header .tpl staat nu op iedere pagina.

Op mijn Google hulpprogramma's voor webmasters staat dit ook als foutmelding.

Ik heb bij CMS en URL al het een en ander aangepast maar de titel van de pagina veranderd dan niet.

 

Hoe kan ik dit aanpassen per pagina/product/artikel

 

hier de broncode van mijn site http://kraamkado-met-naam-baby.nl

 

<title>Kraamkado/kraamcadeau met naam baby.Ooye Vaar Amsterdam geborduurde kraamcadeaus en bedrukt textiel.</title><meta name="description" content="Een origineel kraamkado/kraamcadeau met naam baby. Uniek geboortegeschenk met afbeelding geboortekaartje. Textiel bedrukken, muurstickers." /><meta name="keywords" content="Kraamkado, kraamcadeau, geboortegeschenk, geschenken, relatiegeschenk, Ooye Vaar, Amsterdam, geboortekaartje, illustratie, bedrukken, textiel, muurstickers, sticker, badjas, naam, baby, lakentje, geborduurd, uniek, origineel " />

 

Groetjes

Yvonne

 

In de header.tpl stonden waarschijnlijk wat fouten. Opnieuw geknipt en geplakt en HOERA opgelost.

Hopelijk ben ik nu beter vindbaar

Edited by yib (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Kijk eens bij op de product edit pagina naar het meta_title veld. Dat moet leeg zijn. Prestashop maakt het title veld dan aan vanuit de naam van het product. Ik heb de indruk dat die title velden bij jou zijn ingevuld waardoor PS die waarde neemt.

 

Mocht deze analyse kloppen dan kun je ze met Triple Edit snel allemaal leeg maken.

Link to comment
Share on other sites

Hoi 

 

Kan je in Jip en Janneke taal uitleggen waar dit (product edit pagina - meta title veld) staat. Of bedoel je bij de product invoer? en dan SEO - meta title?

 

Ik heb als proef bij een dit weg gehaald en het blijft onveranderd.

 

Groetjes

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...