Jump to content

[Opgelost] Witte pagina bij aanklikken menu item producten.


Frits van Leeuwen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik heb de debug aan gezet

 

Als ik Prestashop 1.6.1.1 in de B.O. open, krijg ik de volgende melding:

 

Warning op lijn 1787 in bestand /home/id787913/domains/powerballkracht.nl/public_html/classes/controller/AdminController.php
[2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/id787913/domains/powerballkracht.nl/public_html/config/config.inc.php:69)

 

 

Als ik verder ga door op catalogus en dan producten te klikken, dan krijg ik de volgende melding:

 

Notice: Use of undefined constant _PS_CUSTOM_CONFIG_FILE_ - assumed '_PS_CUSTOM_CONFIG_FILE_' in /home/id787913/domains/powerballkracht.nl/public_html/config/config.inc.php on line 69

 

Zoder debug lijkt het opstarten van de B.O. prima te gaan. Echter als ik door ga naar catalogus en dan producten, dan krijg ik een lege pagina.

 

Wie heeft er een oplossing hier voor?

 

Alvast bedankt.

Frits van Leeuwen

Edited by Frits van Leeuwen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Inmiddels is de situatie een beetje verandert. Het effect blijft het zelfde, maar de met de debug aan krijg ik de melding:

 

Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 130968 bytes) in /home/id787913/domains/powerballkracht.nl/public_html/classes/helper/HelperTreeCategories.php on line 69
 

Ik krijg deze melding als ik naar Catalogus of naar Producten ga.

 

Ook valt mij op dat als ik alle winkels kies, er ruim 500 producten niet op voorraad zijn. Maar als ik de winkels afzonderlijk bekijk, dan zie ik alles bij elkaar, nog geen 10 producten op voorraad. (mogelijk heeft dat er mee te maken dat ik eerst een andere default winkel had, en deze bestaat niet meer. Misschien dat dit een hulpmiddel is in het meedenken naar een oplossing.

 

Nu ik verder kijk aan de gebruikers kant, zie ik ook geen winkelwagen staan.

Edited by frits1969 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Zou dit  een bestand kunnen zijn dat niet of niet goed is over gezet. Of anders zou het misschien een rechte kwestie kunnen zijn?

Ik heb bij mijn provider, want hij regelt de PHP.INI, gevraagd om in PHP.INI memory_limit op 256MB te zetten.

Echter hij zegt dat 128MB al uitzonderlijk hoog is en hij acht het zinloos om dit nog hoger te zetten. Ik kan dit nu dus niet proberen. Hoe nu verder?

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor het meedenken!

 

In het Engels had ik de zelfde vraag geplaatst. Nemo1 had mij op het spoor gezet om naar de categorieën te gaan kijken. In eerste instantie vergeleek ik de tabellen van Prestashop 1.6.1.1 met de zelfde tabellen uit de backup van prestashop 1.6.0.14, maar dat leverde geen verschillen op.

Later besloot ik om een nieuwe installatie van Prestashop 1.6.1.1 lokaal te plaatsen en daar wat categorieën in te voeren. Daarna vergeleek ik de tabellen met de online versie.

Ik zag "Root" in beide staan, maar met enkele verschillen.

Ik bekeek de tabellen met in de naam "_category".

In de tabel _category, zag ik verschillen. Online paste ik dit als volgt aan:  (wat lokaal zag ik die informatie)

id_category =1

id_parent=0

id_shop_default=1

level_depth=0

nleft=1

nright=40

active=1

date_add en date_upd kregen de huidige datum en tijd.

position=0

is_root_category=0

 

In de tabel met de naam _category_group verwijderde ik alle records waar id_category = 1

 

Dan test ik opnieuw. En wat denk je? Het werkt weer goed.

 

Ik ben weer helemaal blij.

 

Vriendelijke groet,

Frits van Leeuwen

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...