Jump to content

Afbeelding product is vraagteken


mananabyjana

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben nu een heel eind zelfstandig gekomen met mijn webshop. Nu loop ik helaas tegen iets aan. Ik heb bij al mijn producten twee afbeeldingen geupload (al kleiner gemaakt omdat de originele foto's te groot waren), dit gaat allemaal prima, alleen wanneer ik naar mijn site ga worden ze afgebeeld als vraagtekens. Nu dacht ik, misschien zijn ze alsnog te groot dus heb ik een stom en klein plaatje van google geprobeerd maar ook dit doet hij niet. Nu ben ik echt een leek hier in, maar ik hoop toch dat ik met hulp van iemand verder kom want ik baal als een stekker :(

edit: ik heb ook via internet wat raad netjes opgevolgd en wat cijfers veranderd hier en daar, maar ook dat hielp niet. 

 

Groetjes,

 

Jana. 

Edited by mananabyjana (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hallo,

 

Ik ben nu een heel eind zelfstandig gekomen met mijn webshop. Nu loop ik helaas tegen iets aan. Ik heb bij al mijn producten twee afbeeldingen geupload (al kleiner gemaakt omdat de originele foto's te groot waren), dit gaat allemaal prima, alleen wanneer ik naar mijn site ga worden ze afgebeeld als vraagtekens. Nu dacht ik, misschien zijn ze alsnog te groot dus heb ik een stom en klein plaatje van google geprobeerd maar ook dit doet hij niet. Nu ben ik echt een leek hier in, maar ik hoop toch dat ik met hulp van iemand verder kom want ik baal als een stekker :(

edit: ik heb ook via internet wat raad netjes opgevolgd en wat cijfers veranderd hier en daar, maar ook dat hielp niet. 

 

Groetjes,

 

Jana. 

 

hoi het kan ook zijn dat de map in de ftp geen schrijfrecten heeft img map deze map moet scrijfrechten  777 hebben

is het bij een produkt of alle produkten??

Link to comment
Share on other sites

Buiten bovenstaande

Op sommige hostings hebben inderdaad enkele mappen 777 rechten nodig

 

je kan dit zelf eenvoudig controleren ga via je Back Office naar