Jump to content

Add to cart knap er forsvundet på flere varer - ikke alle.


verticalcph

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har lavet en webshop på engelsk, hvor flere varer mangler add to cart knap. Det er lidt underligt, for det er ikke alle. Her er et link til en af de varer, hvor der ikke er nogen add to cart knap.

http://www.garmentproject.com/classic-lace/53-classic-lace-black-perforated-white-leather.html

 

Har nogen en ide om, hvad jeg kan gøre - eller hvad jeg gør forkert.

 

PrestaShop™ 1.6.0.14 

Shoppen er lavet i LEO FASHION THEME - altså ikke satndard tema.

 

Link to comment
Share on other sites

Umiddelbart er mit første bud at du har sat din shop op til at man ikke kan købe varer der ikke er på lager? 

 

Hvis dette ser ud til at passe kan du under "Indstillinger" - "Varer" rette om det skal være muligt eller ej at bestille varer uden beholdning...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tak for svar. Shoppen er sat op til, at ikke kunne bestille varer, der ikke er på lager - men samtidig ikke vise varianter, der ikke er på lager. Der er antal på alle varer. Shoppen er også på dansk, men viser kun engelsk. Knapperne forsvandt bare uden noget. Kan det være temaet?

Link to comment
Share on other sites

Tak for svar. Shoppen er sat op til, at ikke kunne bestille varer, der ikke er på lager - men samtidig ikke vise varianter, der ikke er på lager. Der er antal på alle varer. Shoppen er også på dansk, men viser kun engelsk. Knapperne forsvandt bare uden noget. Kan det være temaet?

Virker det med default theme?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...