Jump to content

LØST - Blank forside efter flytning til ny host


tutsiq1

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg har en side - http://dansklejeteknik.dk - hvor jeg har flyttet alle filer og databasen fra et testdomæne (http://rilleit.dk/leje). Jeg har rettet samtlige steder i databasen, så det korrekte domæne står der.

Der er selvfølgelig også rettet i config filen.

Testsiden ligger hos one.com og den nye hos unoeuro.com.

 

Min Prestashopversion er 1.6.1

 

Backend virker fint, men frontend viser kun en hvid blank side.

Jeg får denne fejl:

Notice: unserialize() [function.unserialize]: Error at offset 2635 of 6066 bytes in /var/www/dansklejeteknik.dk/public_html/modules/shopgate/shopgate.php on line 547

Catchable fatal error: Argument 1 passed to ShopgateConfig::__construct() must be of the type array, boolean given, called in /var/www/dansklejeteknik.dk/public_html/modules/shopgate/shopgate.php on line 549 and defined in/var/www/dansklejeteknik.dk/public_html/modules/shopgate/vendors/shopgate_library/classes/configuration.php on line 463

 

 

 

Er der nogen der kan hjælpe mig på vej, så siden kan komme op at køre?

 

Hilsen Ellen

Edited by tutsiq1 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Tusind tak, det hjalp ihvertfald så meget, at jeg kan komme ind på forsiden. Nu er det blot alle undersider den ikke vil vise.

 

Jeg får denne fejl:

 

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [no address given] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...